Bouwjaar | 01-02-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.167 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 18.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.167 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Helwig |
Contactpersoon | Arian |
Adres | Goudseweg 96B |
Postcode | 2821 NB |
Plaats | Stolwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24649233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuis-helwig.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 151 kW (205 PK)
Vermogen elektromotor(en): 50 kW (68 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 186 x 147 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.3 kW, compleet vol in 5 uur
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,064516129032 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 - € 149 per kwartaal
DEZE AUTO WORDT TE KOOP AANGEBODEN DOOR AUTOHUIS HELWIG
WWW.AUTOHUIS-HELWIG.NL
KIA OPTIMA SPORTSWAGON 2.0 GDI PHEV BUSINESS DYNAMICLINE 2018
PARELMOER WIT, ZWART LEDEREN INTERIEUR, STOEL, BANK EN STUUR VERWARMD, NAVIGATIE, CLIMATE CONTROLE, CAMERA, ALM VELGEN, TREKHAAK, BOEKJES EN KEYS.
KIJK VOOR ALLE FOTO'S EN INFO VAN DEZE AUTO OP ONZE WEBSITE
OOK VOOR ANDERE OCCASIONS KUNT U OP ONZE SITE KIJKEN
WANNEER U LANGS WILT KOMEN VERZOEK IK U EERST TE BELLEN VOOR HET MAKEN VAN EEN AFSPRAAK.
WIJ BIEDEN :
AFLEVERINGSBEURT
6 OF 12 MAANDEN AANVULLENDE GARANTIE ( VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN )
INRUIL VAN UW HUIDIGE AUTO
FINANCIERING EN OF PRIVATE LEASE
ONDERHOUD, REPARATIE EN VERZORGING VAN APK KEURINGEN
TEL : 06-24649233
MAIL : INFO@AUTOHUIS-HELWIG.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Optima PHEV | Grijs of groen?
Denkt u bij "hybride" meteen aan bijtelling? Stop dan nu met lezen. De wetgeving is anno 2017 aangepast en de Kia Optima PHEV komt te laat voor u. Denkt u bij "hybride" aan comfort, een lage kilometerprijs en ontzien van het milieu? Lees dan vooral verder!
De Kia Optima is er nu ook als plug-in hybride en dat biedt (bijna) alleen maar voordelen: meer comfort, minder verbruik en minder kosten. Even goede wegligging als de gewone Optima.
Plus
- nog comfortabeler dan een gewone Optima
- zeer zuinig
- prima rijeigenschappen
Min
- bagageruimte minder groot dan gewone Optima
- geen opbergruimte voor (laad)kabels
Conclusie
Sommigen zullen zeggen: de Kia Optima hybride komt te laat. Dat geldt echter alleen voor het fiscale voordeel. Maar ook zonder belastingvoordeel zijn er goede redenen om voor de Optima PHEV te kiezen.
Dat is op de eerste plaats de hoge mate van comfort, want deze hybride is veel comfortabeler dan een gewone Optima. Daarbij zorgt de hybride-aandrijving voor een lager verbruik en dat komt zowel het milieu als de portemonnee ten goede. Dan is de keuze tussen grijs of groen toch niet zo moeilijk?