Bouwjaar | 14-07-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 313.921 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 3.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-07-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 313.921 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Art Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stanleyweg 14 |
Postcode | 4462 GN |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 226843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.artautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2009 - jan 2012
Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 179 x 166 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Kia Soul. Het is een auto van het bouwjaar 2009, hij heeft 313921 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Kia wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze Kia profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Harder en zachter met een druk op de knop: de audiobediening op het stuurwiel maakt het mogelijk. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia e-Soul | Zielsgelukkig
Kia biedt SUV's in vele soorten en maten aan. De Soul is de kleinste van die Sports Utility Vehicles en is bedoeld voor gebruik in en om de stad. Om duidelijk te maken dat de Soul geen onoverwinnelijke terreinwagen is, koos Kia voor een speelse vormgeving. En om de Soul nog beter af te stemmen op gebruik in de stad is de derde generatie alleen verkrijgbaar als elektrische auto. Een gelukkige keuze?
De Kia e-Soul is een compacte SUV voor gebruik in en om de stad. Daarom is de e-Soul een elektrische auto en dat biedt louter voordelen: snel, stil, zuinig en nul uitstoot. 450 km echt bereik.
Plus
- gedurfde vormgeving
- snel, comfortabel en efficient
- groot, bruikbaar bereik
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- rijgeluiden nemen sterk toe boven 100 km/u
Conclusie
Kia introduceert de derde generatie van de Soul. Nog meer dan voorheen is deze compacte SUV afgestemd op gebruik in en om de stad. Omdat de Soul geen taaie terreinwagen is, straalt het uiterlijk een en al pret uit. Tegelijkertijd is de Soul zelfs bovengemiddeld ruim en praktisch. De uitrusting is modern en compleet, met veel aandacht voor (actieve) veiligheid.
Met het oog op gebruik in de stad is de Soul voortaan een elektrische auto. In de praktijk biedt dit alleen maar voordelen. De e-Soul is snel, comfortabel, wendbaar en spotgoedkoop per kilometer in het gebruik. Daarbij is de uitstoot nul en juist in de stad is dat een groot voordeel. Was het een gelukkige keuze om de derde generatie alleen als elektrische auto aan te bieden? Deze test wijst uit: ja, een zielsgelukkige keuze zelfs!