Bouwjaar | 29-06-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.543 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.543 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoshowroomonline.nl |
Contactpersoon | J.E van Huffel |
Adres | Jan Ligthartstraat 3 a |
Postcode | 3083 AL |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4845508 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53206719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoshowroomonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2004 - mrt 2011
Technische informatie
Koppel: 128 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 170 x 169 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
VAN DE EERSTE EIGENAAR .
ORIGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE AUTO .
BETREFT EEN AUTOMAAT .
VOORZIEN VAN EEN PANORAMADAK .
L.M VELGEN .
LEDEREN BEKLEDING .
STOELVERWARMING .
ORIGINEEL NAVIGATIE .
ZOWEL TECHNISCH ALS OPTISCH IN UITMUNTENDE STAAT .
2 SLEUTELS+NATIONALE AUTOPAS .
AUTO RIJDT EN SCHAKELT PERFECT!
ALLE SOORTEN INRUIL MOGELIJK.
OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, ADVISEREN WIJ U VOORAFGAAND AAN UW BEZOEK TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP TE NEMEN .
DAN KUNNEN WIJ DE BESCHIKBAARHEID GARANDEREN .
TOT SNEL BIJ AUTOSHOWROOMONLINE.NL.
------------------------------------------------------------------------------
ALLE GEADVERTEERDE AUTO'S WORDEN TECHNISCH NAGEKEKEN VOORDAT DEZE WORDEN AFGELEVERD !
EN LET OP !!! BIJ ONS GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
------------------------------------------------------------------------------
Ons adres:JAN LIGTHARTSTRAAT 3-9
3083 AL ROTTERDAM ZUID.
Vlakbij winkelcentrum Zuidplein en Ikazia ziekenhuis.
Ons bedrijf bestaat al sinds 1987(35 jaar.)
TENAAMSTELLING OP LOCATIE MOGELIJK.
Kantoor : 010.4845508.
John : 0653.206719.
Ismail: 0629.541392.
Vanuit het buitenland : 0031.10.4845508.
Betaling kan CONTANT of PIN of per BANK.
Wij zijn aangesloten bij de RDW de VWE de RDC en de Nationale Autopas
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Musa | Ruimte voor raffinement
Waarom mag een ruime auto geen ruimte bieden aan raffinement? Het lijkt alsof iedere ruimteauto per definitie een verhuiswagen is. Iedere familieauto is standaard ingericht als rijdende kinderkamer. Dat het ook anders kan bewijst Lancia met de Musa. Dit stijlvolle ruimtewondertje heeft bovendien een facelift ondergaan, waardoor de auto er nu nog beter uitziet.
De Lancia Musa is een ruime en functionele MPV die desondanks ook nog eens goed oogt. Doet na de facelift van 2004 op geen enkel vlak onder voor de saaie modellen van de concurrentie.
Plus
- ruim en stijlvol
- prima rijeigenschappen
- praktische telefoon en MP3 integratie
Min
- omslachtige procedure opklappen achterbank
- onregelmatige vorm bagageruimte
- schokkerig schakelen automaat
Conclusie
Strikt genomen is er weinig nieuws te melden over de vernieuwde Lancia Musa, maar de hernieuwde kennismaking was er niet minder aangenaam om. Op mechanisch vlak is de Musa nauwelijks aangepast. De auto was en is prima, maar toch voelt het als een gemiste kans om de motoren niet iets zuiniger en iets sterker te maken zoals de concurrenten dat wel doen.
Wel is de vernieuwde Musa voorzien van nieuwe elektronica. Blue & Me koppelt de mobiele telefoon en de MP3 speler aan de auto. Dit systeem werkt in de praktijk prettig en geeft de auto een echte meerwaarde.
Het grootste nieuws komt van de optische aanpassingen. Die maken de vernieuwde Musa moderner en nog chiquer. Daarmee onderscheidt de Musa zich niet alleen van de concurrentie, maar is dit geraffineerde ruimteautootje enig in z'n soort.