Bouwjaar | 13-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.954 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 5.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.954 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dagdelen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brucknerlaan 14 |
Postcode | 5011 DM |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38634368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dagdelen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 168 x 152 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.460 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
AUTOMAAT | AIRCO | PANO DAK | LMV | NAP
Hierbij wordt een LANCIA YPSILON AUTOMAAT aangeboden.
Het is een origineel Nederlandse auto met Nationale Auto Pas.
Auto is afkomstig van de DERDE eigenaar.
De auto verkeert in topstaat en rijdt/schakelt uitstekend.
NIEUW APK en servicebeurt bij aflevering!
Compleet met 2 sleutels en het onderhoudshistorie.
Leuke uitvoering met opties zoals AIRBAGS, AIRCO, CENTRALE DEURVERGRENDELING, ELEKTRISCHE SCHUIFDAK, ELEKTRISCHE RAMEN, RADIO CD, LICHTMETALEN VELGEN, STUURBEKRACHTIGING etc.
Dit betreft een scherpe, rijklaar meeneemprijs!
Kom langs voor een bezichtiging en proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Dagdelen Auto's
Brucknerlaan 14
5011DM TILBURG
Tel: 0638634368
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Klein, maar verfijnd
Kleine auto's zijn al lang geen armoedige auto's meer. Diverse merken hebben de laatste jaren bewezen dat ook een compacte auto luxueus en veilig kan zijn. Maar ondanks een riante uitrusting, zijn de meeste kleintjes nog steeds niet chique of begeerlijk. De Lancia Ypsilon is daarop sinds jaar en dag een welkome uitzondering. Nu is het tijd voor de nieuwe generatie van deze geraffineerde Italiaan.
De Lancia Ypsilon is een kleine, maar een chique auto. De Ypsilon is comfortabeler en completer dan andere kleintjes. De TwinAir motor maakt de beloften niet waar.
Plus
- vlot en zuinig
- chique uitstraling
- rijke standaarduitrusting
Min
- gordels, hoofdsteunen en stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- tweecilinder motor doet afbreuk aan comfort
- stop/start-systeem werkt storend traag
Conclusie
De laatste jaren zijn kleine auto's uitgegroeid tot veel meer dan alleen goedkope auto's. Kleine auto's hebben een riante uitrusting, een hoog veiligheidsniveau en een volwassen uitstraling. Toch is Lancia één van de weinige merken die een kleine auto ook nog eens een chique uitstraling meegeeft. Dat komt niet alleen terug in de vormgeving, maar ook in de materiaalkeuze en het uitrustingsniveau.
De eigenzinnige Twin Air motor is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de Ypsilon. De krachtbron geeft de auto een heel eigen karakter en de prestaties zijn ruim voldoende. Het verbruik is laag, maar niet veel lager dan dat van vergelijkbare auto's met een meer conventionele motor. De tweecilinder is duidelijk hoorbaar en doet bij lage toeren afbreuk aan het comfort.
Op alle andere punten is de Ypsilon beduidend comfortabeler dan de meeste andere kleintjes. Het geluidsniveau is lager dan gemiddeld en het veercomfort is veel beter dan gebruikelijk. Ten opzichte van de vorige generatie, is het weggedrag van deze nieuwe Ypsilon sterk verbeterd.