Bouwjaar | 24-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.853 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.853 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rom van Vlimmeren |
Contactpersoon | Bas van Vlimmeren |
Adres | Drukkerij 9 |
Postcode | 4651 SL |
Plaats | Steenbergen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)167 - 534675 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfromvanvlimmeren.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2015
Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Lengte: 384 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.455 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket #1 (inbegrepen): Standaard
- Afleverpakket #2 (€ 495 meerprijs):
Nieuwe APK bij aflevering
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK
Lancia Ypsilon 0.9 Twinair Platinum met 179.853 km op de teller. De auto is van de 2e eigenaar afkomstig.
Alle boekjes zitten erbij + reservesleutel.
De Lancia heeft een wegenbelasting van € 26,- per maand.
Het verbruik van deze occasion wordt door de RDW geschat op 1:21.
Wij bieden de Lancia Ypsilon aan voor € 4.650,- met afleverpakket van € 495,- inclusief nieuwe APK, onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie.
Autobedrijf Rom van Vlimmeren is opgericht in 1976. Sinds 1981 zijn wij gespecialiseerd in het merk Alfa Romeo, waar wij van 1981 tot 1998 dealer van zijn geweest, van 1998 tot 2001 service dealer en vanaf 2002 als specialist gevestigd in het Brabantse Standdaarbuiten. Eind 2002 hebben we ons bedrijf verkocht en hebben we een nieuw pand gebouwd in Steenbergen. Sinds 2004 zijn wij gevestigd in Steenbergen als Alfa Romeo, Fiat en Lancia specialist.
Sinds 1 januari 2014 zijn wij aangesloten bij de garageformule Magneti Marelli Checkstar. Dit is een garageformule die ondersteuning geeft aan de Italiaanse automerken.
Op het technische vlak, door het geven van trainingen en op het commerciële aspect, door middel van gezamenlijk adverteren en het verstrekken van een gunstig inkoopkanaal.
Tevens is Magneti Marelli tot en met 2018 een volledige dochteronderneming geweest van de FCA group en vanaf heden hofleverancier.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Milde renaissance
Lancia is terug! Het wil de wereld heroveren door niet alleen chique auto's aan te bieden, maar ook door zich geheel toe te leggen op elektrische auto's. Op die manier zou een Lancia niet alleen stijlvol zijn, maar ook superieure rijeigenschappen bieden. Dus is het nu tijd voor een test van de nieuwe Ypsilon met... benzinemotor?
De Lancia Ypsilon is een compacte auto die dankzij goede geluidsisolatie en effectieve aanpassingen aan het onderstel en de besturing rijdt als een luxe, grotere auto. De elektrische is de fijnste.
Plus
- sterke, stille hybride
- exclusief, begeerlijk karakter
- rijke, moderne uitrusting
Min
- Matige ruimte achterin
- testauto niet vrij van rammels / defecten
- Naast chique materialen ook veel hard kunststof
Conclusie
Lancia beleeft zijn Europese renaissance. Het ziet nieuwe kansen door zich te onderscheiden met extravagante, Italiaanse vormgeving en elektrische aandrijving. Over de vormgeving komt van de Autozine-redactie niets dan lof: de Ypsilon heeft een unieke stijl en oefent de aantrekkingskracht uit waar het de stalgenoten aan ontbreekt.
Door vlak voor de introductie toch een versie met verbrandingsmotor uit te brengen heeft Lancia een knieval gemaakt voor de meer conservatieve koper. Dit doet afbreuk aan het exclusieve karakter van het model en de beloofde innovatieve insteek van het merk. Tegelijkertijd bewijst Lancia dat het met kleine aanpassingen een bestaand model een geheel eigen karakter kan geven. De Ypsilon zorgt daarom niet voor de beloofde revolutie, maar wel voor een milde renaissance.