Bouwjaar | 30-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.688 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.688 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Feenstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dr. Ype Poortingawei 6 |
Postcode | 9105 LJ |
Plaats | Rinsumageast |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 422483 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofeenstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 168 x 152 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 940 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.445 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Italiaanse auto's verloochenen hun identiteit niet. Dat geldt ook voor deze Lancia Ypsilon. De aandrijving van deze Lancia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Met de audiobediening op het stuur regelt u de geluidsinstallatie gemakkelijk en veilig. Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Lancia heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor en natuurlijk zijn er ook parkeersensoren achter. De voordelen van de aanwezige cruise control hoeven we niet uit te leggen. Een mooie, constante snelheid - niet te snel, niet te langzaam. Precies goed. De Lancia is standaard voorzien van: verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Een proefrit maken met deze Lancia Ypsilon? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Milde renaissance
Lancia is terug! Het wil de wereld heroveren door niet alleen chique auto's aan te bieden, maar ook door zich geheel toe te leggen op elektrische auto's. Op die manier zou een Lancia niet alleen stijlvol zijn, maar ook superieure rijeigenschappen bieden. Dus is het nu tijd voor een test van de nieuwe Ypsilon met... benzinemotor?
De Lancia Ypsilon is een compacte auto die dankzij goede geluidsisolatie en effectieve aanpassingen aan het onderstel en de besturing rijdt als een luxe, grotere auto. De elektrische is de fijnste.
Plus
- sterke, stille hybride
- exclusief, begeerlijk karakter
- rijke, moderne uitrusting
Min
- Matige ruimte achterin
- testauto niet vrij van rammels / defecten
- Naast chique materialen ook veel hard kunststof
Conclusie
Lancia beleeft zijn Europese renaissance. Het ziet nieuwe kansen door zich te onderscheiden met extravagante, Italiaanse vormgeving en elektrische aandrijving. Over de vormgeving komt van de Autozine-redactie niets dan lof: de Ypsilon heeft een unieke stijl en oefent de aantrekkingskracht uit waar het de stalgenoten aan ontbreekt.
Door vlak voor de introductie toch een versie met verbrandingsmotor uit te brengen heeft Lancia een knieval gemaakt voor de meer conservatieve koper. Dit doet afbreuk aan het exclusieve karakter van het model en de beloofde innovatieve insteek van het merk. Tegelijkertijd bewijst Lancia dat het met kleine aanpassingen een bestaand model een geheel eigen karakter kan geven. De Ypsilon zorgt daarom niet voor de beloofde revolutie, maar wel voor een milde renaissance.