Bouwjaar | 09-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.649 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.649 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Leiden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 238a |
Postcode | 2331 AM |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5426921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83084300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumleiden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2003 - dec 2006
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 378 x 170 x 153 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 920 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.460 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Beige, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 6
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Inruilkoopje, auto is zuinig in verbruik en maandelijkse lasten, instappen en rijden. Verwacht geen nieuwe auto, de auto heeft gebruikerssporen.
= Bedrijfsinformatie =
Vanwege hoge omloopsnelheid in de voorraad geldt bij ons : wie het eerst komt, wie het eerst maalt !
INRUIL IS MOGELIJK.
Welkom bij Autocentrum Leiden
Ons adres : Rijndijk 238 A, 2331 AM LEIDEN
Openingstijden : Maandag eventueel geopend op afspraak. Dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 17:00, zaterdag van 10:00 tot 16:00.
Wij heten u van harte welkom in de showroom
INRUIL VAN UW HUIDIGE AUTO IS MOGELIJK.
Wij verzorgen ook EXPORT documenten.
Tel. : 071 - 5426921
Voor meer info bezoek onze website www.autocentrumleiden.nl
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend, alles onder voorbehoud van druk en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Klein, maar verfijnd
Kleine auto's zijn al lang geen armoedige auto's meer. Diverse merken hebben de laatste jaren bewezen dat ook een compacte auto luxueus en veilig kan zijn. Maar ondanks een riante uitrusting, zijn de meeste kleintjes nog steeds niet chique of begeerlijk. De Lancia Ypsilon is daarop sinds jaar en dag een welkome uitzondering. Nu is het tijd voor de nieuwe generatie van deze geraffineerde Italiaan.
De Lancia Ypsilon is een kleine, maar een chique auto. De Ypsilon is comfortabeler en completer dan andere kleintjes. De TwinAir motor maakt de beloften niet waar.
Plus
- vlot en zuinig
- chique uitstraling
- rijke standaarduitrusting
Min
- gordels, hoofdsteunen en stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- tweecilinder motor doet afbreuk aan comfort
- stop/start-systeem werkt storend traag
Conclusie
De laatste jaren zijn kleine auto's uitgegroeid tot veel meer dan alleen goedkope auto's. Kleine auto's hebben een riante uitrusting, een hoog veiligheidsniveau en een volwassen uitstraling. Toch is Lancia één van de weinige merken die een kleine auto ook nog eens een chique uitstraling meegeeft. Dat komt niet alleen terug in de vormgeving, maar ook in de materiaalkeuze en het uitrustingsniveau.
De eigenzinnige Twin Air motor is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de Ypsilon. De krachtbron geeft de auto een heel eigen karakter en de prestaties zijn ruim voldoende. Het verbruik is laag, maar niet veel lager dan dat van vergelijkbare auto's met een meer conventionele motor. De tweecilinder is duidelijk hoorbaar en doet bij lage toeren afbreuk aan het comfort.
Op alle andere punten is de Ypsilon beduidend comfortabeler dan de meeste andere kleintjes. Het geluidsniveau is lager dan gemiddeld en het veercomfort is veel beter dan gebruikelijk. Ten opzichte van de vorige generatie, is het weggedrag van deze nieuwe Ypsilon sterk verbeterd.