Bouwjaar | 29-09-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.281 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.281 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Sneek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Oppenhuizerweg 50 |
Postcode | 8606 JC |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41657233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R14
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 153 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 378 x 170 x 153 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 920 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.460 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Goed rijdende auto die we leveren met een nieuwe APK.
Heeft u interesse of vragen over deze auto?
Dan kunt u ons bereiken op: 0641657233
Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 21.00
En op zaterdag van 09.00 tot 16.00
Mvg,
M. Batstra
Er komen geen afleveringskosten bij.
Het is altijd mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.
Voor de verkoop van uw auto bent u bij ons altijd welkom!
Voordat u onze kant op rijdt is het misschien handig om eerst te bellen over de beschikbaarheid van de auto, om teleurstelling te voorkomen!
U kunt ons vinden op ons adres:
Autocentrum Sneek
Oude Oppenhuizerweg 50, 8606JC, Sneek.
Onze advertenties zijn zorgvuldig samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
We hebben regelmatig nieuwe auto's in de voorraad, dus wees scherp!
Wij zijn geopend:
Maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18:00
Zaterdags zijn we geopend van 9:00 uur tot 16:00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Klein, maar verfijnd
Kleine auto's zijn al lang geen armoedige auto's meer. Diverse merken hebben de laatste jaren bewezen dat ook een compacte auto luxueus en veilig kan zijn. Maar ondanks een riante uitrusting, zijn de meeste kleintjes nog steeds niet chique of begeerlijk. De Lancia Ypsilon is daarop sinds jaar en dag een welkome uitzondering. Nu is het tijd voor de nieuwe generatie van deze geraffineerde Italiaan.
De Lancia Ypsilon is een kleine, maar een chique auto. De Ypsilon is comfortabeler en completer dan andere kleintjes. De TwinAir motor maakt de beloften niet waar.
Plus
- vlot en zuinig
- chique uitstraling
- rijke standaarduitrusting
Min
- gordels, hoofdsteunen en stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- tweecilinder motor doet afbreuk aan comfort
- stop/start-systeem werkt storend traag
Conclusie
De laatste jaren zijn kleine auto's uitgegroeid tot veel meer dan alleen goedkope auto's. Kleine auto's hebben een riante uitrusting, een hoog veiligheidsniveau en een volwassen uitstraling. Toch is Lancia één van de weinige merken die een kleine auto ook nog eens een chique uitstraling meegeeft. Dat komt niet alleen terug in de vormgeving, maar ook in de materiaalkeuze en het uitrustingsniveau.
De eigenzinnige Twin Air motor is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de Ypsilon. De krachtbron geeft de auto een heel eigen karakter en de prestaties zijn ruim voldoende. Het verbruik is laag, maar niet veel lager dan dat van vergelijkbare auto's met een meer conventionele motor. De tweecilinder is duidelijk hoorbaar en doet bij lage toeren afbreuk aan het comfort.
Op alle andere punten is de Ypsilon beduidend comfortabeler dan de meeste andere kleintjes. Het geluidsniveau is lager dan gemiddeld en het veercomfort is veel beter dan gebruikelijk. Ten opzichte van de vorige generatie, is het weggedrag van deze nieuwe Ypsilon sterk verbeterd.