Bouwjaar | 29-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.377 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 6.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.377 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kerkri |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uitingstraat 34 |
Postcode | 5331 EJ |
Plaats | Kerkdriel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40277402 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkerkri.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 168 x 152 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Zeer nette en zeer luxe Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir Platinum 5-drs. Deze Ypsilon is voorzien van heel veel opties zoals climate control, cruise control, lichtmetalen velgen, half lederen bekleding, two-tone metallic lak, parkeersensoren achter, bluetooth, tomtom navigatiesysteem, en nog heel veel meer. De auto is altijd netjes onderhouden, de laatste onderhoudsbeurt was bij 64.293 km en de auto is APK-gekeurd t/m 29 juni 2023. Deze Lancia Ypsilon rijdt en schakelt zeer goed!
AutoTrust garantie mogelijk.
Heeft u interesse in deze auto bel dan even om een afspraak te maken om de auto te komen bezichtigen en eventueel een proefrit te maken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Klein, maar verfijnd
Kleine auto's zijn al lang geen armoedige auto's meer. Diverse merken hebben de laatste jaren bewezen dat ook een compacte auto luxueus en veilig kan zijn. Maar ondanks een riante uitrusting, zijn de meeste kleintjes nog steeds niet chique of begeerlijk. De Lancia Ypsilon is daarop sinds jaar en dag een welkome uitzondering. Nu is het tijd voor de nieuwe generatie van deze geraffineerde Italiaan.
De Lancia Ypsilon is een kleine, maar een chique auto. De Ypsilon is comfortabeler en completer dan andere kleintjes. De TwinAir motor maakt de beloften niet waar.
Plus
- vlot en zuinig
- chique uitstraling
- rijke standaarduitrusting
Min
- gordels, hoofdsteunen en stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- tweecilinder motor doet afbreuk aan comfort
- stop/start-systeem werkt storend traag
Conclusie
De laatste jaren zijn kleine auto's uitgegroeid tot veel meer dan alleen goedkope auto's. Kleine auto's hebben een riante uitrusting, een hoog veiligheidsniveau en een volwassen uitstraling. Toch is Lancia één van de weinige merken die een kleine auto ook nog eens een chique uitstraling meegeeft. Dat komt niet alleen terug in de vormgeving, maar ook in de materiaalkeuze en het uitrustingsniveau.
De eigenzinnige Twin Air motor is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de Ypsilon. De krachtbron geeft de auto een heel eigen karakter en de prestaties zijn ruim voldoende. Het verbruik is laag, maar niet veel lager dan dat van vergelijkbare auto's met een meer conventionele motor. De tweecilinder is duidelijk hoorbaar en doet bij lage toeren afbreuk aan het comfort.
Op alle andere punten is de Ypsilon beduidend comfortabeler dan de meeste andere kleintjes. Het geluidsniveau is lager dan gemiddeld en het veercomfort is veel beter dan gebruikelijk. Ten opzichte van de vorige generatie, is het weggedrag van deze nieuwe Ypsilon sterk verbeterd.