vorige 150 van 2.705 volgende

Land Rover Defender 110 Pano/7zit/Luchtvering/360° camera / ...

€ 74.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.979 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Land Rover Defender 110 Pano/7zit/Luchtvering/360° camera / ...


€ 74.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.979 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Duet Premium Car Store
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Everdongenlaan 37
Postcode 2300
Plaats Turnhout - Duet
Land België
Telefoon +32 (0)14 - 448182 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.duet-cars.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Deze Land Rover Defender 110 D240 S AWD met onderstaande opties is onmiddellijk beschikbaar in onze showroom te Turnhout - Voor meer foto's www.duet-cars.be ///
Land Rover Defender 110 S, 2.0 D240 AWD, Automaat, Indus Zilver, 7 zitplaatsen, Cold climate pack (Verwarmbare voorruit - Verwarmbaar stuur - Verwarmde hogedruk ruitensproeiers - koplampensproeiers), Luchtkwaliteitssensor, LED mistlichten vooraan, Exterieur black pack, Zwart dak, Zwart dakreling, 19" Full size reservewiel, 3-zone airco, Botspreventie, Adaptive cruise controle, Driver condition monitor, Emergency lane keeping, Automatische park distance control, Automatic high beam assist, Thuisverlichting, Interieur verlichting in kleuren aanpasbaar, Verwarmbare voorstoelen, 360 camera, Meridian sound system, Koelfunctie in het bergvak in de middenconsole, ClearSight achteruitkijkspiegel, Rubber inleg matten, Voorbereiding afneembare trekhaak, Wade sensing, Wegrijvergrendeling, 2-staps ontgrendeling, Drive modus, Low traction launch, Valetfunctie, Navigatie, Eerste registratie 29/01/2021, 22.179 km

CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: 6

Aantal passagiers: 7
Aantal deuren: 5

Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie