Land Rover Defender 110 TD4 - Pick-Up - Off-Road
€ 59.999,-
Bouwjaar | 06-07-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PCH Automotive SPRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avenue de Nancy 8A |
Postcode | 4020 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 252579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- Véhicule 2e propriétaire
- État impeccable !!!
- Véhicule en immatriculation belge
- Gros entretien effectué en Concession Land-Rover à 131.487 Kms le 20/10/2020 :
Vidange d'huile
Changement des filtres
Vidange de la boîte de vitesse
Vidanges des ponts
Vidange liquide de frein
- Nouveau Turbo changé à 128.865 Kms le 17/07/2020
- Immatriculation camionnette 2 places
- Pas de TMC, pas de Malus CO2
- Taxe de roulage : 126€/an
- En Wallonie uniquement pour les professionnels assujetis à la TVA
- Noir Santorini métallisé
- Toit noir Santorini
- Calandre et contour de phares avant peints en noir Santorini
- Cuir noir
- Préparation Off-Road :
Suspension + 30mm
Sièges Recaro
4 phares LED longues portées
Protège carter
Arceau complet
Galerie de toit
Jantes acier 16' noires
Pneus Cooper Discoverer STT Pro 16'
Gros passages de roues
Pare-buffle Land-Rover
Treuil Warn
- Phares LED
- LED phares de jour avant et arrière
- Marche-pieds
- Grilles noires sur les ailes avant
- Grilles noires sur le long des flancs
- Grilles noirs sur le face arrière
- Radio CD Pioneer
- Ciel de toit en alcantara
- Tableau de bord en cuir
- Vitres électriques
- Verrouillage centralisé
- Attache remorque
- Livré avec Contrôle Technique et Car-Pass
- Uniquement sur rendez-vous
- Only on appointment
- Plus de photos sur notre site, more photos on our website :
- www.pch-automotive.be
- Since 1984 -
- Suivez-nous sur facebook, follow us on Facebook : www.facebook.com/pchautomotive
- Suivez-nous sur Instagram, follow us on Instagram : www.instagram.com/pchautomotive
@ Copyright 2022 PCH Automotive
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!