Land Rover Defender 2.0 P400e 110 75 Edition AWD URBAN / Panoramadak / Stoelventilatie / Surround Camera / BTW /

€ 145.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.500 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Land Rover Defender 2.0 P400e 110 75 Edition AWD URBAN / Panoramadak / Stoelventilatie / Surround Camera / BTW /


€ 145.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.500 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GTO Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Riddererf 14
Postcode 3861 PT
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52666254 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gtocars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2022 - apr 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 209 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 200 x 197 cm
Wielbasis: 302 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.593 kg
Laadvermogen: 707 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 69 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal

Unieke Land Rover Defender 75th Edition waarvan er maar 1948 van geproduceerd zijn. Deze uitvoering is aangepast door URBAN:

Urban Black Shadow Side Steps Checkerplate finish
Urban rear wheel cover premium with lettering
Urban Quad Roof Light Bar
Urban Decal and lettering kit
Urban WideTrack kit (Hybrid version)
Urban Front Aero Blades
Urban Bonnet vents
Urban side vents fenders
Urban rear spoiler
Urban UC-4 23" Wheels

Verder is deze auto voorzien van onder andere:

Achterruitwisser en sproeier
Adaptief demping systeem
Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Elektrisch glazen panorama-dak
Elektronische remkrachtverdeling
Elektronisch Sper Differentieel
LED achterlichten
Ruitensproeiers verwarmbaar
Trekhaak elektrisch uitklapbaar
Warmtewerende voorruit
Audio installatie premium
Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
Multimedia-voorbereiding
Navigatiesysteem full map
WiFi voorbereiding
Achterbank in delen neerklapbaar
Airco separaat achter
Armsteun achter
Armsteun voor
Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
Elektrisch verstelbare stuurkolom
Houtafwerking interieur
Keyless start
Koelbox
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Stuur verstelbaar
Voorstoelen verwarmd
Airbag(s) hoofd voor
Alarm klasse 3
Alarm klasse 5
Autonomous Emergency Braking
Roll Stability Control
4x4-uitvoering
Aanhanger assistent
Achteropkomend verkeer waarschuwing
Extra getint glas achter
Lage gearing
LED mistlampen
Luchtvering en automatische niveauregeling
multimedia scherm middel
Oplaadmogelijkheid
Rijstrooksensor met correctie]

GTO Cars rekent EUR 599,- Rijklaar maak kosten
Onze vraagprijzen zijn meeneemprijzen
Wanneer u uw auto wilt inruilen ontvangen wij graag de informatie van uw huidige auto om zo indicatief een voorstel te kunnen maken.
Ook heeft GTO Cars verschillende financiering mogelijkheden en we doen u graag een voorstel.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie