Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic SE PANO-20-TREKHAAK-LUCHTVERING
€ 109.800,- incl. BTW
Bouwjaar | 04-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.063 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.063 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GAM |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energiestraat 25b |
Postcode | 1411 AR |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 3888000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gam.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Referentienummer: 1907
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 297 kW (404 PK)
Vermogen brandstofmotor: 297 kW (404 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-01-2028
Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic SE
Car No: 1907
- Prijs inclusief nieuw Nederlands kenteken
- BTW auto
- Europese fabrieksgarantie tot 01-2028
- Inruil mogelijk
Uitgevoerd in Eiger grey metallic (1DF) met Ebony grained leder (300NX)
Voorzien van:
017TE - Driver Assist Pack, Blind Spot Assist, Clear Exit Monitor, Adaptive Cruise Control, Rear Collision Monitor, Rear Traffic Monitor
022AY - 2-zone Climate control
025JB - DAB+-tuner (Digital Audio Broadcasting)
025LM - Meridian audiosysteem met 400 W en 10 luidsprekers en 1 subwoofer
026EC - ISOFIX-kinderzitjebevestigingen in voorpassagiersstoel
027BY - Elektronisch gestuurde luchtvering
027CW - Adaptive Dynamics
028EA - Vaste, zichtbare sleepogen achter in Satin Black
028LD - Elektrisch uit-/inklapbare trekhaak
030NT - Automatic High Beam Assist (AHBA)
031RF - 20" 6-spoke 'style 6011' gloss black
032ND - Standaard stuurwiel in Ebony
032PL - Extended Black Pack
033XM - 12-voudig elektrisch verstelbare, verwarmde voorstoelen met memoryfunctie en 2-voudig handmatig verstelbare hoofdsteunen
038ID - Interactive Driver Display (12,3" digitaal instrumentenpaneel)
041CZ - Glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel vóór
045AS - Middenconsole met middenarmsteun
047DB - Privacy glas achter B-stijlen (achterportierruiten, zijruiten achter, achterruit)
047CD - Signature-element in zijruit rechtsachter met extra opbergruimte in interieur Gloss Black
047EB - Extra warmtewerende voorruit
048BD - Metalen dorpellijsten met verlichting en 'DEFENDER'- woordmerk
060AW - Roof rails in Black
064BR - Automatische koplamphoogteverstelling
064EK - LED-achterlichten
064LC - Premium interieurverlichting met configureerbare ambianceverlichting (keuze uit tien kleuren)
064QB - Premium LED-koplampen met LED-signature dagrijverlichting
065EE - Emergency Brake Assist (EBA)
066AC - Keyless Entry
074PM - Advanced Off-Road Capability Pack - All Terrain Progress Control (ATPC) - Terrain Response 2 - Configurable Terrain Response
075ED - Wade Sensing
079AJ - Vloermatten
086BH - Lane Keeping Assist
086DC - Traffic Sign Recognition met Adaptive Speed Limiter
086DH - Driver Condition Monitoring
086GM - Blind Spot Assisting
086GP - 3D Surround Camera
086KD - Rear Tr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!