Land Rover Defender 2.2 Tdci Station Wagon SE Unieke staat
€ 74.950,-
Bouwjaar | 23-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 36.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 36.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van der Zweerde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Moersberger Erven 2 |
Postcode | 8383 EA |
Plaats | Nijensleek |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 381010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanderzweerde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: mei 2014 - mei 2015
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 179 x 218 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.784 kg
Laadvermogen: 721 kg
GVW: 2.505 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 269 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Zeer mooie Land Rover Defender 90 Tdci Station Wagon uit 2015. Voorzien van premium interieur en alcantara hemelbekleding. Afkomstig van de eerste eigenaar met slechts 36.000km. Wordt afgeleverd met nieuwe APK, grote onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie. Wilt u meer informatie neem dan contact op.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf van der Zweerde uw Land en Range Rover Specialist.
Autobedrijf van der Zweerde is ruim 40 jaar specialist in onderhoud, restauratie en occasions van Land Rovers en Range Rovers.
Wij zijn gedreven door Land Rover. Met deze visie garanderen wij persoonlijk contact, kwaliteit en advies op maat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!