Land Rover Defender 2.5 Td5 130 Crew Cab | Airco | Standkachel | Lier | Recaro | Sportwielen | Sportstuur
€ 29.995,-
Bouwjaar | 03-05-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 309.467 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Land Rover Defender 2.5 Td5 130 Crew Cab | Airco | Standkachel | Lier | Recaro | Sportwielen | Sportstuur
€ 29.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 309.467 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automarcato |
Contactpersoon | M. Wijnands |
Adres | Antonie van Leeuwenhoekweg 23 |
Postcode | 2408 AL |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 492959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automarcato.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 265/75 R16
Maten
Wielbasis: 324 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.011 kg
Laadvermogen: 1.106 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal
Land Rover Defender 2.5 Td5 130" Crew Cab | Airco | Standkachel | Lier | Recaro | Sportwielen | Sportstuur
Defender 130 TDS Crew Cab HCPU / DV
2005
309564 km
2.5 TDI motor
Voorzien van :
Warn Lier
Webasco interieur kachel
Aircondition
Recaro stoelen
Sportstuur ( origineel stuur aanwezig )
16 inch lichtmetalen velgen
Achterbumper met reserve wiel houder
Achterbak voorzien van aluminium
Service
Vanaf 2015 bij 4 x 4 Mesman elk jaar service en APK
250 K - koppeling en tussenbak vervangen
280 K _ Turbo en cilinderkop uit voorzorg vervangen.
309 K _ Service , APK en draagbak achterbak vervangen ( bekend probleem bij crew cab )
Deze auto wordt in opdracht van een cliënt van ons verkocht. Auto staat bij ons in de showroom.
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Mocht u een auto willen bezichtigen dan raden wij u aan, om teleurstelling te voorkomen, vooraf een afspraak te maken.
We ontvangen u graag in onze showroom aan de Antonie van Leeuwenhoekweg 23 te Alphen aan den Rijn.
Autotrust-garantie is mogelijk tegen meerprijs.
Inruil van uw huidige auto behoort uiteraard tot de mogelijkheden !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!