Land Rover Defender 2.5 Td5 130 Crew Cab | Airco | Standkachel | Lier | Recaro | Sportwielen | Sportstuur

€ 29.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-05-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 309.467 km
Deuren 4
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.495 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 2.5 Td5 130 Crew Cab | Airco | Standkachel | Lier | Recaro | Sportwielen | Sportstuur


€ 29.995,-

Algemeen

Bouwjaar 03-05-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 309.467 km
Deuren 4
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.495 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automarcato
Contactpersoon M. Wijnands
Adres Antonie van Leeuwenhoekweg 23
Postcode 2408 AL
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 492959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automarcato.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)

Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 265/75 R16

Maten
Wielbasis: 324 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.011 kg
Laadvermogen: 1.106 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Land Rover Defender 2.5 Td5 130" Crew Cab | Airco | Standkachel | Lier | Recaro | Sportwielen | Sportstuur

Defender 130 TDS Crew Cab HCPU / DV
2005
309564 km
2.5 TDI motor

Voorzien van :
Warn Lier
Webasco interieur kachel
Aircondition
Recaro stoelen
Sportstuur ( origineel stuur aanwezig )
16 inch lichtmetalen velgen
Achterbumper met reserve wiel houder
Achterbak voorzien van aluminium

Service
Vanaf 2015 bij 4 x 4 Mesman elk jaar service en APK
250 K - koppeling en tussenbak vervangen
280 K _ Turbo en cilinderkop uit voorzorg vervangen.
309 K _ Service , APK en draagbak achterbak vervangen ( bekend probleem bij crew cab )

Deze auto wordt in opdracht van een cliënt van ons verkocht. Auto staat bij ons in de showroom.

= Bedrijfsinformatie =

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Mocht u een auto willen bezichtigen dan raden wij u aan, om teleurstelling te voorkomen, vooraf een afspraak te maken.

We ontvangen u graag in onze showroom aan de Antonie van Leeuwenhoekweg 23 te Alphen aan den Rijn.

Autotrust-garantie is mogelijk tegen meerprijs.

Inruil van uw huidige auto behoort uiteraard tot de mogelijkheden !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie