Land Rover Defender 3.0 D250 6-cil. 90 SE - EUR. 62.900 excl. BTW | Luchtvering | Elektr. trekhaak tot 3.500kg | Nederlandse auto |
€ 62.900,-
Bouwjaar | 04-06-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 22.367 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Land Rover Defender 3.0 D250 6-cil. 90 SE - EUR. 62.900 excl. BTW | Luchtvering | Elektr. trekhaak tot 3.500kg | Nederlandse auto |
€ 62.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 22.367 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jaguar Landrover Jacob Schaap |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Artemisweg 17 |
Postcode | 8239 DD |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 411711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jacobschaap.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Productienummer: 5000645622
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.290 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.050 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
CO2-uitstoot: 251 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Land Rover Approved (24 maanden)
Hele mooie en complete Land Rover Defender 90 met de fijne 6-cilinder EURO 6-f dieselmotor.
Deze Land Rover wordt afgeleverd met het Land Rover Approved Pakket:
- 24 maanden garantie
- Benodigd onderhoud
- Nieuwe APK
- Reiniging in- en exterieur
- Volle tank brandstof
- 24 maanden Land Rover Assistance
- Benodigde alarmcertificaten
Kosten bovenstaande afleveringspakket EUR. 995,-
Wilt u liever geen extra kosten, dan kunnen wij u de auto ook leveren met enkel een inspectiebeurt en geldige APK, zonder garantie.
Welkom bij Officieel Land Rover Dealer Jacob Schaap Lelystad
T. 0320 411 711
E. landrover@jacobschaap.nl
W. www.jacobschaap.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!