Land Rover Defender Hard Top 3.0 D200 90 MHEV X-Dynamic HSE

€ 67.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 36.200 km
Deuren 3
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Land Rover Defender Hard Top 3.0 D200 90 MHEV X-Dynamic HSE


€ 67.500,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 36.200 km
Deuren 3
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Amsterdam Car Company
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pieter Cornelisz. Hooftstraat 71-1
Postcode 1071 BP
Plaats Amsterdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23655973 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website amsterdamcarcompany.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

in perfecte staat met volledige historie (LR dealer onderhouden), np incl 191.000 euro (incl btw bpm).

Land Rover Defender 3.0D 90 X-Dynamic HSE grijs kenteken


- Kenteken: VSG-89-P
- Merk: Land Rover
- Model: Defender Hard Top
- APK tot: 24-06-2025
- Tellerstand: 36200 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Automaat
- Motorinhoud: 2996 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 147 kW / 200pk
- Ledig gewicht: 2272 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 7.7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 200 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 816 - 858 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Cold Climate Pack

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Verwarmde voorruit

Pakket: Optie pakket

- Adaptief demping systeem
- Luchtvering

Pakket: Towing Pack

- Trekhaak elektrisch uitklapbaar

Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Dimlichten automatisch
- Keyless entry
- LED achterlichten
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Warmtewerende voorruit

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Luxe lederen bekleding
- Stoel ventilatie voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Aanhanger assistent
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- LED mistlampen
- Lage gearing
- Lichtmetalen velgen 5-spaaks 20"
- Matrix LED koplampen
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Roll Stability Control
- Rondomzicht camera
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


Fiscaal zeer aantrekke

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie