Land Rover Defender 3.0 P400 110 HSE 7p. | INCL. BTW | Meridian | Schuifdak | 360 c
€ 89.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.818 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Land Rover Defender 3.0 P400 110 HSE 7p. | INCL. BTW | Meridian | Schuifdak | 360 c
€ 89.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.818 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carvillage B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klein Frankrijk 31B |
Postcode | 4461 ZN |
Plaats | Goes |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 290033 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carvillage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Net binnen!
Hét boegbeeld van het Verenigd Koninkrijk. Deze Land Rover Defender HSE 3.0 P400 110 van 2020 met slechts 68.000 kilometers op de teller in de kleur Santorini Black. De Defender is voorzien van een 3de zitrij, 360 graden camera systeem, 600W Meridian premium soundsystem, blindspot detection, keyless entry/start, lederen bekleding, elektrisch bedienbare stoelen met geheugenfunctie, stoelverwarming, stuurwiel verwarming, panorama/schuifdak, Apple Carplay/ Android Auto, 4-zone climate control, elektrisch uitklapbare trekhaak, Luchtvering, 22'' lichtmetalen velgen, Terrain Response System met diff-lock etc.
Deze Defender staat klaar voor een overtuigende proefrit.
Afleverpakketten
· Basic : Nieuwe APK, Service check, tenaamstelling en vrijwaring, reiniging in en exterieur,
Halfvolle tank. ( 349,-)
· Premium: nieuwe APK, 12 maanden conformiteitsgarantie, onderhoudsbeurt, professionele
reiniging interieur en exterieur, tenaamstelling, vrijwaring en halfvolle tank. ( 549,-)
· Deluxe: Nieuwe APK, 12 maanden conformiteitsgarantie, onderhoud volgens schema,
professionele reiniging in en exterieur, volle tank tenaamstelling en vrijwaring. ( 749,-)
Wat leuk dat je kijkt naar een van onze occasions!
Carvillage is een jong, ervaren en dynamisch team die zijn passie tot werkelijkheid heeft gebracht.
Al onze occasions zijn met zorgvuldigheid voor jou aangekocht en verdienen de beste behandeling. Onze voorraad bestaat uit jonge frisse occasions die direct uit voorraad leverbaar zijn.
Meer informatie over wie wij zijn? carvillage.nl of bel naar 0113-290033
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!