Land Rover Defender 3.0 P400 110 X-Dynamic HSE COMMERCIAL-OFFROAD-PANO-MERIDIAN

€ 95.800,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-10-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 3.009 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Land Rover Defender 3.0 P400 110 X-Dynamic HSE COMMERCIAL-OFFROAD-PANO-MERIDIAN


€ 95.800,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 3.009 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GAM
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energiestraat 25b
Postcode 1411 AR
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 3888000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gam.eu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Referentienummer: 1064

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.245 kg
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 18-10-2025
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

----NOT FOR EXPORT----

Land Rover Defender 3.0 P400 110 X-Dynamic HSE

CAR NO: 1064

- Prijs excl. BTW en BPM. Incl. ombouw op grijs kenteken
- Inruil mogelijk
- Europese fabrieksgarantie tot 10/2025

Uitgevoerd in Santorini Black (1AG) met Stoelbekleding in Windsor leder en Robustek stof in Ebony, met interieur en dashboard in Ebony/Ebony (300RA)

Voorzien van:

022AY - 2-zone Climate control
025JB - DAB+-tuner (Digital Audio Broadcasting)
025LM - Meridian audiosysteem met 400 W en 10 luidsprekers en 1 subwoofer
026EC - ISOFIX-kinderzitjebevestigingen in voorpassagiersstoel
027BY - Elektronisch gestuurde luchtvering
027CW - Adaptive Dynamics
027DC - Electronic Active Differential with Torque Vectoring by Braking
028EA - Vaste, zichtbare sleepogen achter in Satin Black
028LD - Elektrisch uit-/inklapbare trekhaak
031SX - 20" 5-spoke 'style 5098' satin dark grey
032BV - Met leder bekleed stuurwiel
032CG - Extended Leather Upgrade (bovenranden portierpanelen in leder, bovenrand dashboard in leder, onderrand dashboard in leder)
032PL - Extended Black Pack
038ID - Interactive Driver Display (12,3" digitaal instrumentenpaneel)
041CZ - Glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel vóór
047DB - Privacy glas achter B-stijlen (achterportierruiten, zijruiten achter, achterruit)
048BD - Einstiegsleisten mit Defender Schriftzug, beleuchtet
049AL - Elektrisch in hoogte en lengte verstelbare stuurkolom
054DB - Domestic plug socket
060AW - Roof rails in Black
064AP - LED-mistlampen vóór
064BR - Automatische koplamphoogteverstelling
064LC - Premium interieurverlichting met configureerbare ambianceverlichting (keuze uit tien kleuren)
064QB - Premium LED-koplampen met LED-signature dagrijverlichting
065AP - Adaptive Cruise Control
065EE - Emergency Brake Assist (EBA)
066AC - Keyless Entry
072BI - Cold Climate Pack - Verwarmbare voorruit - Verwarmde ruitensproeiers - Hogedruk koplampsproeiers - Verwarmbare stuurwielrand
074PM - Advanced Off-Road Capability Pack - All Terrain Progress Control (ATPC) - Terrain Response 2 - Configurable Terrain Response
074PZ - Dodehoekdetector bij deuropening
074QA - Off-road Pack - Roof rails in black - 220v stopcontact - Electronic Active Differential & Torque Vectoring by Braking
075ED - Wade Sensing
079AJ - Vloermatten
080AC - Dak in Carrosseriekleur
086BH - Lane Keeping Assist
086D

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie