Land Rover Defender 3.0 P400 110 HSE?COMMERCIAL?PanoramaDak?Meridian?Stoelventilatie/Stoelverwarming?Adaptive Cruise Control?360 Camera?TREKHAAK

€ 79.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.867 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Land Rover Defender 3.0 P400 110 HSE?COMMERCIAL?PanoramaDak?Meridian?Stoelventilatie/Stoelverwarming?Adaptive Cruise Control?360 Camera?TREKHAAK


€ 79.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.867 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Next-Move / Signature Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Hoogt 12B
Postcode 5175 AX
Plaats Loon op Zand
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 2034046 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nextmovecustomizing.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2020 - dec 2021

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.245 kg
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,2 l/100km (1 op 8,9)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is exclusief BPM
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Land Rover Defender 3.0 P400 110 HSE?PanoramaDak?Meridian?Stoelventilatie/Stoelverwarming?Adaptive Cruise Control?360 Camera?TREKHAAK

Bouwjaar: 2020
Kilometerstand: 61.867

Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Land Rover Defender. Het is een auto uit 2020, op de teller staat een kilometerstand van 61867. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De leren bekleding is niet alleen mooi om te zien, maar zorgt ook voor comfort en een rijke uitstraling. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Fijn zo'n elektrisch bediend glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. Ook achterin heerst een luxe sfeer, vanwege de verwarmde achterbank. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 20 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Met de audiobediening op het stuur heeft u altijd twee handen beschikbaar om te rijden. Het navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. De adaptive cruise control helpt u tijdens elke rit om afstand te houden van uw voorliggers. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Heeft u de elektronische token op zak, dan herkent deze auto z?n baasje en de keyless start zorgt dat een druk op de startknop voldoende is. Geen sleutel meer nodig! Aanhanger afgekoppeld? Met een druk op

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie