Land Rover Defender 5.0 P525 110 V8 URBAN Quicksilver Uitlaat-Systeem / Meridian / Panorama / Memory / Stoelventilatie / VOSSEN

€ 159.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.000 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.000 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Land Rover Defender 5.0 P525 110 V8 URBAN Quicksilver Uitlaat-Systeem / Meridian / Panorama / Memory / Stoelventilatie / VOSSEN


€ 159.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.000 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.000 cc
Vermogen 385 kW (524 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Firstgear Enschede B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ir. Schiffstraat 314
Postcode 7547 RD
Plaats Enschede
Provincie
Land Nederland
Telefoon +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.firstgearcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 625 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.678 kg
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,8 l/100km (1 op 6,8)
CO2-uitstoot: 334 g/km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 549 - € 601 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Exterieur - Carpathian Grey Metallic
Interieur - Ebony Windsor Leder

Beschermende folie in Satijnglans
Dak in contrastkleur Black
Glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel
Privacy Glas vanaf B-stijl
Matrix LED koplampen
14-voudig verstelbare koel- verwarmbare voorstoelen
Memory functie voorstoelen
Bergvak voor met koelfunctie
Hemelbekleding in Ebony Morzine 
Satin Black Powder Coat Dashboard afwerking
Suede bekleed stuurwiel
Meridian Surround Audio Systeem 825W
11,4' Touchscreen
Interactive Driver Display

Accessoires 

Expedition Roofrack 110
Zijkoffer (zwart gespoten)
Ladder
5 x HF 5 Satin Black Vossen velgen 9.5x20 et20

URBAN

Widetrack Front Canards
Side Steps Black Shadow
Urban Side Vents
Urban Rear Spoiler
DRL High Power LED
Urban Roof Light Pod
Logo's voor, achter en motorkap
Quicksilver Uitlaat-Systeem
Urban Bonnet Vent Set
Lift Rods
Front Aero Blades

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie