Land Rover Defender 88 - Series 3 - 1982 - Limestone - Oldtimer

€ 27.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-06-1982
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.128 km
Deuren 3
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen -

Land Rover Defender 88 - Series 3 - 1982 - Limestone - Oldtimer


€ 27.990,-

Algemeen

Bouwjaar 06-06-1982
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.128 km
Deuren 3
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autotrading De Winne
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Enkel op afspraak / Uniquement sur rendez-vous
Postcode 9420
Plaats Erpe - Mere
Land België
GSM +32 (0)497 - 028865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autotradingdewinne.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Land Rover Defender 88
Series 3
1982
Limestone
2.3 diesel - 45 kw - 61 pk
36.128 km

Interieur en stuur gloednieuw

!! Wagen is technisch in goede staat, start en rijdt goed !!
!! GEEN ROEST !!

Privewagen, wordt verkocht in klantenopdracht

27.990 euro

0497028865

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie