Land Rover Defender 2.2 D SW 110 De Uiver Special
n.o.t.k.
Bouwjaar | 16-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.965 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.965 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | "De Uiver" Gespecialiseerd in Jaguar en Land Rover |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Provincialeweg Noord 85-87 |
Postcode | 6439 AB |
Plaats | Doenrade |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4421931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.de-uiver.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1990 - 2016
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2
Afmetingen (LxB): 464 x 179 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 1.045 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart Leder
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleveringspakket Base Ouder dan 7 jaar
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Halve Tank Brandstof, Poetsen exterieur en stofzuigen interieur, Registratie, Tenaamstelling, Voertuigcheck, Vraag naar de voorwaarden
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Deze land Rover is particulier bezit geweest van 2 eigenaren en heeft géén Off-Road of terrein verleden.
Deze Land Rover Defender is extra voorzien van een full chassis en body Reconditioning.
Chassis wordt volledig behandeld met een coating. De holle ruimtes van het chassis en carrosserie worden behandeld met Waxoil. Meerprijs € 2.250,-- incl. Btw.
Land Rover Defender 2.2 TD4 Station Wagon Eastnor Limited Edition "De Uiver" Special.
Deze Land Rover is verder uitgerust met;
Metallic lak Indus Silver
Dak in Santorini Black
Grille en grilleomlijsting in Santorini Black
Koplampomlijsting in Santorini Black
Wielkastverbreders in Santorini Black
Luchtrooster in rechter voorspatbord in Santorini Black
"DEFENDER" woordmerk op motorkap in Santorini Black
Privacy glas voor zijruiten achter B-stijl
5x 16 Inch Gloss Black Sawtooth aluminium velgen
5x 265/75 R16 BFGoodridge AT banden met ijsster
Pioneer klap radio met Apple Carplay en Android Auto voor navigatie
6 cm spoorverbreding per as.
5x wielmoersloten
Trekhaak 13-Pol. stekkerdoos
Premium voorstoelen
Stoelbekleding in premium Windsor leder in de combinatie Ebony/ Lunar
Cubby Box met twee bekerhouders uitgevoerd in premium Windsor leder Ebony/ Lunar
Dashboardafwerking in Santorini Black
Hemelbekleding met Alcantara
Alle technologie in de Land Rover Defender is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar komt uit 2014. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Met zijn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!