Land Rover Defender 110 2.2 TD4 CREW CAB DCPU LAND ROVER HISTORY
€ 59.950,-
Bouwjaar | 26-07-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | XOTO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gistelsteenweg 140 |
Postcode | 8490 |
Plaats | Varsenare |
Land | België |
GSM | +32 (0)477 - 964706 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.xoto.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Eerste inschrijvingsdatum : 03/07/2015
Kilometerstand : 98.600 KM.
***100% Ongevalsvrije, Belgische wagen met volledige onderhoudshistoriek, afkomstig van de 1ste eigenaar! Indrukwekkende uitrusting en sportieve uitstraling! BUITENKANS***
Deze wagen wordt keuringsvrij afgeleverd met detailverslag (80 controlepunten + Car-Pass gewaarborgde kilometerstand) + 12 MAANDEN WAARBORG !
Kleur : Santorini Black Metallic
Interieur : Premium Leder Ebony/Pimento Contrast
Motorisatie: 2.2TD - 2198cc - 90KW/122PK - 12 Fiscale PK - EURO 5b - 295gr/CO² (NEDC)
Car-Pass link : https://public.car-pass.be/vhr/80a7ac93-ef6d-443a-b23e-3623250c1db2
BIV éénmalig : € 00,00,-
Jaarlijkse taks : € 175,00,-
LAND ROVER ONDERHOUDSHISTORIEK:
04/11/2021 - 93.264 km
04/08/2020 - 71.327 km
02/08/2018 - 54.154 km
08/09/2017 - 40.997 km
06/06/2016 - 19.782 km
* Nietrokersauto
* Belgische wagen
* 100% Ongevalsvrije wagen (met vermelding op uw aankoopfactuur)
* Klimaatregeling "Airco"
* Radio Navigatie Pioneer
* Achteruitrijcamera
* Dak koetswerkkleur
* Bluetooth
* 16"Alu velgen 'Sawtooth" Highgloss Black
* Premium Sportzetels
* Spatborden in wagenkleur
* Cubbybox
* Centrale vergrendeling met afstandsbediening
* Rolkooi + verstralers
* Getinte ramen
* Verwarmde zetels
* Verwarmde voorruit
* Heavy Duty Suspension
* ABS
* Traanplaten op de voorvleugels
* Traanplaten motorkap
* Traanplaten onder deur
* Witte pinklichten
* Snorkel
* Bodembeschermplaat vooraan
* Winch WARN LP880 Incl. Winchbumper
* CB Radiostation + antenne
* Vloerbekleding stof + voetmatten
* Lederen stuur
* Overname van uw huidige wagen is mogelijk!
Voor verder inlichtingen gelieve telefonisch een afspraak te maken.
Contactpersoon :
Van Oost Emmanuel : +32 (0)477 / 96.47.06
Allaert Henri : +32 (0)479 / 50.22.86
XOTO - Premium Cars
Gistelsteenweg 140
8490 Varsenare - Jabbeke ( Regio Brugge )
Knokke 25KM. / Gent 50KM. / Kortrijk 45KM. / Brussel 100KM. / Antwerpen 100KM. / Namur 170KM. / Hasselt 180KM. / Liége 200KM. / Luxembourg 300KM.
(Wij spreken Nederlands/ Nous parlons Francais / We speak English / Wir sprechen Deutsch)
XOTO staat garant voor een perfecte service na verkoop met eigen hersteldienst.
***ONDER VOORBEHOUD VAN SCHRIJFFOUTEN EN INCORRECTE INFORMATIE***
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!