Land Rover Defender 2.2 D SW 110 Heritage BTW/ MwSt
€ 87.995,- excl. BTW
Bouwjaar | 01-08-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 5.622 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 5.622 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Van der Hout |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapellenberglaan 25 |
Postcode | 6891 AB |
Plaats | Rozendaal |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3512984 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanderhout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2011 - mrt 2016
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 1.080 kg
GVW: 3.050 kg
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 295 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 143 per kwartaal
https://online.photo-motion.com/spinner/b6e33f34-27a0-4dfa-b1f0-7ef531e4a903
Deze unieke Land Rover Defender met slechts 5.600 Kilometer verkeert in nieuwstaat. Grijs kenteken. Af fabriek 7 persoons en alles aanwezig om weer terug te bouwen. Ombouw natuurlijk door ons te verzorgen.
De Heritage Limited Edition staat in het teken van het rijke erfgoed van de Defender en vormt een moderne interpretatie van de eerste Land Rover waarmee het in 1948 allemaal begon: HUE 166. De Defender Heritage Limited Edition combineert nostalgische designelementen met modern comfort. Zo heeft het model diverse erfgoedkenmerken, geïnspireerd door de Land Rover Series I, II en III. Het model onderscheidt zich onder meer door de karakteristieke lakkleur Grasmere Green en een dak in de contrasterende kleur Alaska White. Een unieke Heritage grille en stickers op de voorspatborden met de tekst HUE 166, het kenteken van de eerste pre-productie Land Rover, zijn andere kenmerken van de Heritage Edition. Wereldwijd waren er 2.654 auto's beschikbaar en allemaal in een mum van tijd uitverkocht. De prijs is exclusief 21% BTW / ex BPM bij ombouw naar geel kenteken.
= Bedrijfsinformatie =
Auto Van der Hout werkt uitsluitend op afspraak. Wij zijn iedere avond tot 22.00 uur via Whatsapp bereikbaar voor uw vragen. Ons telefoonnummer is 06-21856766. Op het in deze advertentie vermelde bedrijfsadres zijn geen auto's aanwezig. Voor het maken van een bezichtigingsafspraak (ook 's avonds of in het weekend) graag bellen naar tel. 026-3512984 of 06-21856766. Alle aangeboden auto's zijn geadverteerd met netto internetprijzen. Eventuele aanvullende garantie bespreekbaar. Kijk voor meer foto's en aanvullende informatie op www.autovanderhout.nl. Graag tot ziens bij Auto Van der Hout!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!