Land Rover Range Rover P510e HSE Panorama / Massage / HUD / 4-Wiel Besturing / Meridian 3D
€ 169.900,-
Bouwjaar | 25-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Land Rover Range Rover P510e HSE Panorama / Massage / HUD / 4-Wiel Besturing / Meridian 3D
€ 169.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 109 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.810 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 105 kWh
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 287 - € 314 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterior: Santorini Black
Interior: Ivory
3D Surround Camera W/ Wade Aid
22 Inch Wheel
All Wheel Drive
Apple CarPlay
Body Colored Painted Roof
Bumpers Graphite Atlas
Cargo Net Kit
Charging Cable-Mode 3
Connected Nav Data
Continuous Variable Damping
DAB
Door Armrest-Split Leather PVC
Electronic Air Suspension
Floor Mats
2 Convex Glass
3 Zone Air Condition
4-Wheel Steering
Adaptive Cruise Control
Air Purifier Sensor
Auto Terrain Response
Blind Spot Assist
Cabin Lighting
Carpet-Ebony
Door Lock Shields
Forward Facing Camera
Front and Rear Park AID+
Head Up Display
Heated / Vented Row 2 Seats
Heated Steering Wheel
Infotainment Screen 13.1''
Loadspace Cover - Autofolding
Meridian 3D Surround Sound System
Noble Chrome Controls
Park Assist (Full Auto)
Premium Seat Frame
Rear Protection Assist
Smart Rear View Mirror
Voice Activated Controls
Front Fog Lamps
Front Headrest Power
Fuel Filler Door Lock
Headlamp Power Wash
Heated / Cooled Front Seats
Heated Front Windscreen
Heated Washer Jets-Windshield
HSE
Illuminated Seatbelt Buckle
Keyless entry
Paddle Shift - Satin Chrome
Passenger Seat Away
Privacy Glass
Roof-Sliding Panoramic
Seat Cushion Extension
Seat Massage Front
Seatbelt - Perlino
Soft Door Close
Towbar-Electric Deployable
Adaptive Speed Limiter
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover | Groot, groter, grootst
De Range Rover is het grootste model van Land Rover. En toch kan het nóg groter. De Range Rover is voortaan namelijk ook leverbaar met verlengde wielbasis. Daarmee kan deze luxe terreinauto ook dienst doen als auto met chauffeur. Wat is de meerwaarde daarvan?
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis, voor gebruik als auto met chauffeur. De meerwaarde is de eenvoudigere instap, grotere bagageruimte en natuurlijk de off-road mogelijkheid.
Plus
- ruim
- uiterst comfortabel
- meer dan terreinwaardig
Min
- hoofdsteunen te laag / gordels te laag
- inmiddels achterhaald op gebied van infotainment en actieve veiligheid (opgelost modeljaar 2017)
- onhandige constructie hoedenplank
Conclusie
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis. Daarmee wil Range Rover een alternatief bieden voor de traditionele limousine met chauffeur. Een testrit leert dat de Range Rover daadwerkelijk meerwaarde biedt. Dat begint met de welbekende luxe en het comfort dat iedere Range Rover biedt.
Dankzij de lange wielbasis is de Range Rover nu nog ruimer. De hoogte maakt de instap makkelijker, waarna de Range Rover achterin alle voorzieningen en verfijning biedt die mag worden verwacht van een auto als deze. De Range Rover gaat verder dan zomaar een limousine met de enorme bagageruimte en, mocht het ooit nodig zijn, welhaast legendarische vaardigheden in het terrein.