Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic

€ 57.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.298 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Algemeen

Bouwjaar 27-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.298 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam The Automotive Company
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 1
Postcode 1785 AA
Plaats Den Helder
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53662023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.theautomotivecompany.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • winterbanden

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - apr 2020

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 41 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,5 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

De Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic is een verfijnde en krachtige plug-in hybride SUV die de legendarische terreincapaciteiten van Land Rover combineert met geavanceerde technologieën en luxe voorzieningen. Als een van de meest iconische modellen van het merk, vertegenwoordigt de Range Rover Sport een balans tussen prestaties, comfort en duurzaamheid.

Hybride Aandrijflijn:
De Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic is uitgerust met een geavanceerde plug-in hybride aandrijflijn bestaande uit een 2,0-liter viercilinder benzinemotor en een elektrische motor. Samen produceren ze een gecombineerd vermogen van 404 pk, waardoor deze SUV indrukwekkende prestaties levert terwijl hij toch brandstofzuinig is en lagere emissies heeft.

Terreincapaciteiten:
Zoals elke Land Rover is ook de Range Rover Sport ontworpen met uitstekende terreincapaciteiten in gedachten. Met geavanceerde vierwielaandrijvingssystemen, luchtvering en een reeks terrein modus biedt de Range Rover Sport uitstekende tractie en controle, zowel op de weg als off-road. Of het nu gaat om het trotseren van ruig terrein of het rijden door stadsstraten, deze SUV is altijd in zijn element.

Luxe en Comfort:
Het interieur van de Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic is ontworpen met luxe en comfort in gedachten. Met hoogwaardige materialen, zoals premium lederen bekleding en houten inleg, biedt de Range Rover Sport een verfijnde ambiance voor alle inzittenden. De stoelen zijn comfortabel en ondersteunend, terwijl geavanceerde technologieën zoals het Touch Pro-infotainmentsysteem zorgen voor connectiviteit en entertainment tijdens het rijden.

Geavanceerde Technologieën:
Naast zijn hybride aandrijflijn is de Range Rover Sport uitgerust met een scala aan geavanceerde technologische functies die het rijden gemakkelijker en veiliger maken. Dit omvat een reeks

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie