Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic Black Edition 293Pk Automaat PANORAMADAK, DIGITAL COCKPIT, LUCHTVERING, MERIDIAN AUDIO, LEDER, CAMERA, STOELVERWARMING VOOR/ACHTE
€ 26.945,-
Bouwjaar | 07-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.626 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic Black Edition 293Pk Automaat PANORAMADAK, DIGITAL COCKPIT, LUCHTVERING, MERIDIAN AUDIO, LEDER, CAMERA, STOELVERWARMING VOOR/ACHTE
€ 26.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.626 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 216 kW (294 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2013 - jan 2015
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Wit
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Alle technologie in de Land Rover Range Rover Sport is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2014 heeft 197626 kilometer op de teller staan. Een zescilinder dieselmotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Wat valt er verder op aan dit model? Dat is toch zeker het lederen interieur. En niet te vergeten de elektrisch bedienbare achterklep. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Geniet van de lichtinval en het uitzicht van het grote glazen panoramadak. Deze Land Rover Range Rover Sport is niet zuinig met comfort. Wat dacht u van een verwarmde achterbank? Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Bij de rijke uitrusting horen ook 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, zwarte hemelbekleding, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Dankzij de spraaksturing bedient u verschillende functies zonder uw handen van het stuur te halen. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Het navigatiesysteem met harde schijf is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Ook automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Land Rover Range Rover Sport samen. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Land Rover Range Rover Sport Brake Assist. In een noodsituati
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!