Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic Navi Leder Camera Garantie
€ 44.999,-
Bouwjaar | 27-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.085 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.085 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kubika Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg naar Zwartberg 83t |
Postcode | 3530 |
Plaats | Houthalen-Helchteren |
Land | België |
GSM | +32 (0) 89 93 10 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | kubika-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Automaat diesel 249pk
Eerste Eigenaar Belgische voertuig!
Goed onderhouden. Volledig historiek!
Wagen bevindt zich in Nette staat.
Wagen wordt onderhoudsvrij geleverd.
Eerste inschrijving: 04/2019
Kilometerstand: 89.085 km
Kleur: Beige / Grijs
2993cc Diesel Automaat
183 KW / 249 PK
Euro 6t
NEDC: 198 g/km
WLTP: 236 g/km
! Absolute top toestand !
Deze wagen wordt keuringsvrij afgeleverd met detailverslag (80 controlepunten
+ Car-Pass gewaarborgde kilometerstand) + 12 MAANDEN WETTELIJKE GARANTIE !
*Virtual Cockpit
*Elektrische koffer
*Lijnassistent
*Botspreventie
*Achteruitrijcamera
*Leder interieur
*Zetelverwarming
*Memory Zetels
*Handsfree
*Automatische Airco
*Cruise Control
*Parkeersensoren
*Navigatiesysteem
*LED Verlichting
*Radio/Cd/Aux
*Airbags
*2 sleutels
*Boordcomputer
*Elek.ruiten
*Elek.spiegels
*Mistlampen
*isofix
*enz...
Wordt geleverd met:
-1jaar Wettelijke garantie
-Gekeurd voor verkoop met Car-pass(inschrijfklaar)
-Onderhoudsvrij gedurende 6 maanden / 15.000 km
-Levering aan huis mogelijk tot 100km 150€ boven 100km bespreekbaar
-Overname van uw wagen mogelijk + Testrit mogelijk
-Info of afspraak tel : 0485143679
-Op afspraak, ook open op Zon en Feestdagen.
-Weg naar zwartberg 83 Houthalen
-Typfouten en vergissingen Voorbehouden-
mvg,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!