Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic VAN Alle optie's

€ 22.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-11-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 271.392 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 214 kW (291 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic VAN Alle optie's


€ 22.900,-

Algemeen

Bouwjaar 04-11-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 271.392 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 214 kW (291 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Doorn Automotive bv
Contactpersoon Peter van Doorn
Adres Milrooijseweg 93
Postcode 5258 KG
Plaats Berlicum
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53240848 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandoornautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 6

Maten
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.337 kg
Laadvermogen: 663 kg
GVW: 3.100 kg

Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 per kwartaal

Antriciet grijs metallic .
Beige leder.
Voorstoelen electrisch verstelbaar met memory.
Panorama dak.
22"LM velgen.
Black design pack.
Winterpakket.
Schakel flippers op het stuur.
Enz.

Geheel gedocumenteerde auto.
Grijs kenteken.
Prijs is ex BTW.

= Bedrijfsinformatie =

In zeer mooie en goede staat.
Boekjes + reserve sleutels + NAP aanwezig.
Inruil en garantie altijd bespreekbaar.
Voor meer info kunt u ons ook bellen
(ook 's avonds en in het weekend).
Vraag naar onze speciale exportprijs.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie