Land Rover Range Rover Sport 3.0 SdV6 Autobiography Exterior Design Pack
€ 12.950,-
Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.788 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 188 kW (256 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.788 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 188 kW (256 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Leiden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 238a |
Postcode | 2331 AM |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5426921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83084300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumleiden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2011 - jul 2013
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 193 x 197 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.480 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.175 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 230 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 899 - € 946 per kwartaal
Luxe uitvoering met alle denkbare opties, origineel Nederlandse auto, boekjes en nationale autopas aanwezig. Bij de laatste APK nieuwe remschijven en blokken, nieuwe draagarmen, nieuwe aircopomp en over 10.000 km heeft de auto weer klein onderhoud nodig. Distributieriem moet weer op 320.000 KM vervangen worden. Velgen hebben wat stoeprandschades en banden zijn aan vervanging toe.
= Bedrijfsinformatie =
Berichten voor de laagste prijs of biedingen worden niet gewaardeerd en dus niet beantwoord.
Vanwege hoge omloopsnelheid in de voorraad geldt bij ons : wie het eerst komt, wie het eerst maalt !
INRUIL IS MOGELIJK.
Welkom bij Autocentrum Leiden
Ons adres : Rijndijk 238 A, 2331 AM LEIDEN
Openingstijden : Maandag eventueel geopend op afspraak. Dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 17:00, zaterdag van 10:00 tot 16:00.
Wij heten u van harte welkom in de showroom
INRUIL VAN UW HUIDIGE AUTO IS MOGELIJK.
Wij verzorgen ook EXPORT documenten.
Tel. : 071 - 5426921
Voor meer info bezoek onze website www.autocentrumleiden.nl
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend, alles onder voorbehoud van druk en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!