Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Hybrid Autobiography Dynamic AWD Aut. PANO | XENON | SURROUND-VIEW | OXFORD-VOLLEDER | BLIND-SPOT | MEMORY-PACK | NAVI-FULLMAP | ECC | PDC |
€ 29.945,-
Bouwjaar | 10-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.617 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Hybrid Autobiography Dynamic AWD Aut. PANO | XENON | SURROUND-VIEW | OXFORD-VOLLEDER | BLIND-SPOT | MEMORY-PACK | NAVI-FULLMAP | ECC | PDC |
€ 29.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.617 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2014 - mei 2015
Referentienummer: 21020225282528
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.340 kg
Laadvermogen: 810 kg
GVW: 3.150 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de Land Rover Range Rover Sport stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Range Rover Sport is van het bouwjaar 2015, hij heeft 212617 kilometer gelopen. Een zescilinder dieselmotor en een automatische transmissie zorgen samen voor een snelle en comfortabele rijervaring. Glibberen of glijden is er met deze vierwielaandrijving niet bij. Op deze 4WD kan je onder alle omstandigheden rekenen. Het lederen interieur ademt luxe, en het zit uiteraard fantastisch. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Afzien is er bij deze Land Rover Range Rover Sport niet bij. Zelfs achterin vinden we de verwarmde achterbank. Natuurlijk behoren 21 inch lichtmetalen velgen, bi-xenon koplampen, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, zwarte hemelbekleding en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Overzicht, informatie en functionaliteit: dat biedt het digitale dashboard. De 360 graden camera kan het blinde vlek probleem van de achteruitkijkspiegel oplossen, waardoor ongevallen worden voorkomen. Voor een krachtige en natuurlijke geluidsweergave zorgt het high performance audiosysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Land Rover Range Rover Sport voorzien van parkeersensoren! U bent in deze Land Rover ook voorzien van dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control en keyless entry.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Land Rover Range Rover Sport samen. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!