Land Rover Range Rover Sport SDV6 306pk AWD HSE Dynamic - EUR. 44.900 excl. BTW | Grijs kenteken | door ons geleverd | Elektr. trekhaak tot 3.500kg |

€ 44.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-11-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 154.499 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 225 kW (306 pk)

Land Rover Range Rover Sport SDV6 306pk AWD HSE Dynamic - EUR. 44.900 excl. BTW | Grijs kenteken | door ons geleverd | Elektr. trekhaak tot 3.500kg |


€ 44.900,-

Algemeen

Bouwjaar 03-11-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 154.499 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 225 kW (306 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jaguar Landrover Jacob Schaap
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Artemisweg 17
Postcode 8239 DD
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)320 - 411711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jacobschaap.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Gewichten
Ledig gewicht: 2.283 kg
Laadvermogen: 767 kg
GVW: 3.050 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 246 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Land Rover Approved (6 maanden), BOVAG Garantie (6 maanden)

Nieuw door ons geleverd en onderhouden.
Schittende Range Rover Sport met de sterkste 6-cilinder dieselmotor met 306pk.

* Grijs kenteken - De genoemde prijs is exclusief BTW *

Op deze auto kunt u kiezen voor het volgende afleverpakket:
- 12 maanden volledige garantie
- Benodigd onderhoud
- Nieuwe APK
- Reiniging in- en exterieur
- Volle tank brandstof
- Benodigde alarmcertificaten

Kosten bovenstaande afleveringspakket EUR. 995,-

Wilt u liever geen extra kosten, dan kunnen wij u de auto ook leveren met enkel een inspectiebeurt en geldige APK, zonder garantie.

Welkom bij Officieel Jaguar Land Rover Dealer Jacob Schaap Lelystad
T. 0320 411 711
E. landrover@jacobschaap.nl
W. www.jacobschaap.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie