Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic ORIG.NL/STAAT/NAP
€ 31.950,-
Bouwjaar | 01-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.377 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.377 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carmix |
Contactpersoon | Henry |
Adres | Rijnstraat 5A |
Postcode | 5347 KL |
Plaats | Oss |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 651544 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 15090847 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carmix.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bijzonder net exemplaar deze Origineel Nederlands geleverde Range Rover Sport 3.0 TDV6 Automaat(8) HSE Dynamic uit 2015.
Daarnaast een zeer aantrekkelijke kilometerstand van slechts 119.377km. Uiteraard inclusief N.A.P. (Nationale Auto Pas).
Range Rover Dealer en Specialist onderhouden. Alles keurig gedocumenteerd. De laatste service is uitgevoerd op 9 februari 2023 bij een kilometerstand van 95.463km. Bij deze onderhoudsbeurt is ook de Distributieriem vervangen!!
De huidige APK keuring is geldig t/m 27 mei 2024, oftewel u kunt zo instappen en direct gaan genieten.
Rijdt, schakelt en stuurt zeer goed en is daarnaast extreem zuinig voor een auto in deze gewichtsklasse. 1 op 13 met gemak haalbaar!
Als u op zoek bent naar een RaRo Sport met een keurig nette uitstraling van binnen en van buiten dan is deze absoluut de moeite waard om te komen bekijken.
Interesse gewekt? Bel 0412-651544 of WhatsApp 06-15090847.
Deze RANGE ROVER wordt u aangeboden voor ? 31.950,--
Wilt u graag meer zekerheid bij de aanschaf van uw nieuwe auto, dan bieden wij u een keuze uit drie afleveringspakketten.
Duidelijk en overzichtelijk. Zo weet u precies waar u aan toe bent! Kijk op onze website (carmix.nl) voor alle details.
Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom werken wij graag op afspraak. Een proefrit is dan altijd mogelijk.
BEL 0412-651544 MAIL info@carmix.nl WhatsApp 06-15090847
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!