Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 SC SVR | VOL | VOSSEN 24'' | PANO | HUD | 360 | MERIDIAN | ELEK TREKHAAK | KEYLESS |
€ 93.950,-
Bouwjaar | 18-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.923 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 SC SVR | VOL | VOSSEN 24'' | PANO | HUD | 360 | MERIDIAN | ELEK TREKHAAK | KEYLESS |
€ 93.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.923 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 423 kW (576 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ros Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 28 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rosautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - apr 2020
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 104 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 283 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 202 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.348 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 339 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik in de stad: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Dit is niet zomaar een Land Rover Range Rover Sport. De hoge prestaties van de motor, het strak afgestelde onderstel en de uitgekiende verhoudingen van de transmissie staan garant voor bergen rijplezier. De automatische transmissie en de achtcilinder benzinemotor maken het autorijden snel en comfortabel. De luchtvering maakt van deze auto een klasseauto. Voelbaar, merkbaar beter. Voorzien van een lederen interieur: stijl en kwaliteit voor u en uw passagiers! Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Ongeacht hoe koud het buiten is, het verwarmbare stuurwiel samen met de verwarmbare voorstoelen en achterbank, zorgt ervoor dat iedereen in de auto zich snel opwarmt. Daglicht valt vrij binnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Ook LED-koplampen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Middenin de winter stapt u in een behaaglijk warme auto dankzij de standkachel. Pas de interface van uw cockpit moeiteloos aan. Het is mogelijk door het digitale dashboard in deze auto. De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Met dashboard met spraakbediening, premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control en regensensor is deze auto helemaal compleet.
In de Land Rover Range Rover Sport heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Onbedoeld buiten de r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!