vorige 192 van 2.725 volgende

Land Rover Range Rover Sport 5.0i V8 Supercharged 510cv - Autobiography -

€ 67.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 66.800 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.000 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Land Rover Range Rover Sport 5.0i V8 Supercharged 510cv - Autobiography -


€ 67.499,-

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 66.800 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.000 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam PCH Automotive SPRL
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Avenue de Nancy 8A
Postcode 4020
Plaats
Land België
GSM +32 (0)475 - 252579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

- Véhicule 1er propriétaire
- État impeccable
- Carnet d'entretien complet

- Corris Grey métallisé
- Toit peint en couleur noir
- Extensions de pare-chocs peints couleur carrosserie
- Bas de caisse peints couleur carrosserie
- Cuir Bi-Colore Noir Ebony/Beige Ivory
- Tableau de bord, volant et panneaux de porte en cuir Bi-Colore Noir Ebony/Beige Ivory
- Finition aluminium Dark Engine Turned

- Finition Autobiography Dynamic
- Motorisation 5.0 V8 510cv

- 4X4
- Boîte de vitesse automatique à 8 rapports
- Palettes au volant en satin chrome
- Climatisation automatique Bi-Zone
- GPS professionnel tactile
- Head-Up Display (lecture dans le pare-brise)
- Toit ouvrant panoramique en verre
- Suspension pneumatique
- All Terrain Response
- Phares Bi-Xénon directionnels
- Phares de jour LED
- Lave-phares
- High Beam Assist
- Sièges sport
- Sièges électriques à mémoires
- Sièges chauffants avant et arrière
- Sièges ventilés à l'avant
- Support lombaire
- Volant chauffant
- Pare-brise chauffant
- Meridian Sound System
- Lumière d'ambiance
- Hotspot Wifi
- Fonction TV
- Navigateur web
- Key-Less Go (Ouverture et démarrage sans clef)
- Caméra 360°
- Ciel de toit en alcantara beige
- Jantes Alu 21' Gris argent
- Etriers de frein rouge
- Calandre noire
- Ouïes latérales et de capot noires
- Pédales en aluminium
- Connexion téléphone Bluetooth
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Vitres arrières surteintées
- Park Distance Control avant et arrière
- Coffre électrique
- Rétroviseurs extérieurs rabattables électriquement
- Régulateur de vitesse adaptatif
- Avertisseurs de changements de voies
- Avertisseur de collision frontale
- Avertisseurs d'angle-mort
- Détection de trafic en marche arrière
- Lecteur des panneaux de signalisation
- Volant multi-fonctions
- Senseur de pluie
- Senseur de lumière
- Système Start/Stop automatique
- Roues de secours en alliage 21'

- Livré avec Contrôle Technique et Car-Pass
- Garantie 1 an

- Uniquement sur rendez-vous
- Only on appointment
- Plus de photos sur notre site, more photos on our website :
- www.pch-automotive.be
- Since 1984 -

- Suivez-nous sur facebook, follow us on Facebook : www.facebook.com/pchautomotive
- Suivez-nous sur Instagram, follow us on Instagram : www.instagram.com/pchautomotive

@ Copyright 2022 PCH Automotive

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie