Land Rover Range Rover Sport D300 HSE Dynamic AWD Auto. 21.5MY
€ 79.990,-
Bouwjaar | 03-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Central |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zoning de Hottleux, 105 |
Postcode | 4950 |
Plaats | Waimes |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 679480 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Vhicule immatricul au Luxembourg. !!!! TVA 17% !!!!
quipement standard
- Volant en cuir avec insert Atlas
- Vide-poches de porte avant
- Verrouillage de trappe carburant
- Verrouillage automatique au dmarrage (configurable)
- Vrouillage de scurit enfants commande lectrique
- Touch Pro Duo
- Terrain Response
- Tableau de bord avec cran virtuel (Interactive Driver Display)
- Systme de freinage anti-blocage (ABS)
- Systme de contrle de pression des pneus (TPMS - Tyre Pressure Monitoring System)
- Suspension pneumatique gestion lectronique
- Siges avant chauffants
- Roue de secours de taille rduite
- Rtroviseurs extrieurs chauffants rtraction lectrique et clairage d'approche (avec ou sans mmoire de position)
- Rtroviseur intrieur photosensible
- Rpartiteur lectronique de freinage (EBD - Electronic Brakeforce Distribution)
- Remote Premium
- Radio numrique DAB+ (Digital Audio Broadcasting)
- Protect
- Pro Services et Wi-Fi Hotspot
- Prise(s) de courant lectrique 12V
- Prtensionneurs de ceinture de scurit
- Pr-remplissage du systme de freinage
- Prcblage pour attelage
- Porte-gobelets avant et arrire
- Poignes de maintien avant et arrire
- Plaques de seuils de porte mtalliques inscription RANGE ROVER
- Phares automatiques (capteur de luminosit)
- Phares antibrouillard avant
- Pdales en mtal brillant
- Pare-soleil avec miroirs de courtoisie
- Pare-brise feuillet acoustique
- Pare-brise chauffant
- Palettes de changement de vitesse en chrome satin
- Pack non-fumeur
- illets d'arrimage avant et arrire
- Navigation Pro
- Lunette arrire chauffante
- Limiteur de vitesse
- Lve-vitres lectriques impulsion avec systme antipincement
- Lave-phares lectriques
- Kit premiers secours
- Keyless Entry: (d)verrouillage sans cl
- Hayon commande lectrique
- Frein de stationnement lectronique (EPB - Electric Parking Brake)
- Freinage d'urgence
- Fixations ISOFIX l'arrire
- Feu(x) antibrouillard arrire
- Essuie-glaces avant automatiques (capteur de pluie)
- crous de roues antivol
- cran tactile Touch Pro de 10''
- clairage de l'espace de chargement
- clairage d'accompagnement
- clairage ambiant pour l'
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!