Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE

€ 74.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.569 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Algemeen

Bouwjaar 19-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.569 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Terlouw Jaguar Land Rover
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rietgraafsingel 4
Postcode 6678 PH
Plaats Oosterhout
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3233344 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.terlouw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - apr 2020

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 209 km/u
Ledig gewicht: 2.245 kg
Wielbasis: 292 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 495 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Land Rover Approved
Garantie: 24 maanden
Garantie: Iedere Approved Land Rover van Terlouw is inclusief: * 24 maanden garantie * 24 maanden Land Rover Assistance * 165 gecontroleerde inspectiepunten * Reconditionering door Land Rover getrainde technici * Originele Land Rover onderdelen * Gecontroleerde historie en herkomst * Uitgevoerde rijtest door Land Rover getrainde technici

= Bedrijfsinformatie =

Terlouw is officieel Jaguar en Land Rover dealer voor de regio Gelderland. Het is onze missie en ons DNA dat wij elke klant en prospect op de best mogelijk wijze helpen in hun keuzeproces naar de aanschaf van een andere auto. Terlouw: Best in Sales and Service, dat is wat u van ons mag verwachten. Sinds Juli 2017 zijn wij gevestigd aan de Rietgraafsingel 4 in Oosterhout -gld- . Een geheel nieuw Jaguar Land Rover dealerbedrijf in de modernste uitstraling passend bij klant en merk. Op onze website maakt u kennis met ons bedrijf en komt u erachter wat Jaguar en Land Rover zo bijzonder maakt. Nieuwsgierig geworden? Wij heten u van harte welkom op onze site en in onze nieuwe showroom. www.terlouw.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie