Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Avenue Lexus Waterloo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Nivelles 3 |
Postcode | 1420 |
Plaats | Braine-L'alleud |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)78 - 079451 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.caravenue-ital.be |
e-mail sturen |
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus ES | Voortschrijdend inzicht
Buiten Europa is de Lexus ES al jarenlang een begrip. Deze grote zakenauto met hybride-aandrijving is inmiddels zelfs al aan zijn zevende generatie toe. Nu komt de Lexus ES ook naar Europa. Een aanwinst?
De Lexus ES is dankzij hybride-aandrijving vlot en zuinig. Daarbij onderscheidt de ES zich met een typisch Japanse stijl waarbij traditie en high-tech perfect met elkaar zijn verweven.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- Geen Apple Carplay of Android Auto
- onhandige bediening infotainment
- geluidsniveau neemt plotseling toe boven 130 km/u
Conclusie
Lexus heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Nadat de Japanse fabrikant van luxe auto's jarenlang sportiviteit en comfort combineerde, biedt het nu sportieve coupés en comfortabele sedans aan. Omdat een comfortabele én sportieve sedan niet meer nodig was, kon de op Europa gerichte Lexus GS worden vervangen door de wereldwijd populaire ES.
Is de Lexus ES een aanwinst? Ja, zeker. De ES weet zich namelijk op twee punten nadrukkelijk te onderscheiden van het bestaande aanbod. Lexus speelt in op het gevoel met de typisch Japanse stijl, waarin natuurlijke vormen en materialen worden gecombineerd met hoogstaande techniek ("high tech"). De hybride-aandrijflijn zorgt voor prima prestaties, volop comfort en een laag verbruik. Daarmee is de ES een alternatief voor wie nog niet klaar is voor de elektrische auto en/of zij die afscheid moeten nemen van de dieselmotor.