Lexus GS 450h F Sport Line Full option 357PK Pano Dealer onderhoud

€ 24.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-05-2012
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.789 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.456 cc
Vermogen 215 kW (293 pk)

Lexus GS 450h F Sport Line Full option 357PK Pano Dealer onderhoud


€ 24.995,-

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2012
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.789 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.456 cc
Vermogen 215 kW (293 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Enzo Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noordhoeksestraat 1
Postcode 4891 PM
Plaats Rijsbergen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46154741 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.enzoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/40 R19
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Aanwezige accu: gekocht

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 184 x 146 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.800 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.325 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus GS300h | Een heer in het verkeer

De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.

Autotest | Lexus GS300h Een heer in het verkeer

De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • subliem audiosysteem
  • beschaafde uitstraling, exclusief imago

Min

  • matige prestaties
  • nauwelijks zuiniger dan GS450h

Conclusie

De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.

Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.

Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.

Deel deze advertentie