Bouwjaar | 01-11-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.998 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 201 kW (274 pk) |
€ 44.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.998 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 201 kW (274 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto F1 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue du sas 83 |
Postcode | 7330 |
Plaats | Saint-Ghislain |
Land | België |
GSM | +32 (0)479 - 877276 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Véhicule en parfait état, carnet d'entretien, kilomètrage garanti, entretien et révision complète ainsi que le passage controle technique seront réalisés avant la livraison du véhicule.Etat neuf!Le service après vente est disponible dans l'établissement du mardi au samedi de 8h30 à 17h30. Le dimanche sur rendez-vous uniquement pour la vente de véhicules.Livraison et immatriculation possible pour le Luxembourg avec douze mois de garantie dans toute l'Europe. Près de 30 ans d'expérience dans l'automobile. Reprise possible de votre ancien véhicule. Livraison à domicile pour la France et le Luxembourg. Reçois jusque 20h uniquement sur rendez-vous. Page Auto F1 sur le site Facebook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.