Bouwjaar | 03-04-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.943 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.943 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schijndel |
Contactpersoon | O. van Schijndel |
Adres | Edisonstraat 13-A |
Postcode | 3861 NE |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2850815 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schijndelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 285/35 R20
Bandenmaat achter: 245/40 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 195 x 146 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.850 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal
Met de komst van de Ghibli in 2013 keerde Maserati terug in het segment van de hogere middenklasse na een afwezigheid van bijna twintig jaar, sinds de laatste van de Biturbo Sedans in 1994 uit productie ging. Dit is het derde model van Maserati dat de naam Ghibli draagt en wordt daarom in de pers ook wel eens als de Ghibli III aangeduid. Voorzien van de juiste opties en in deze kleuren combinatie met de 20 inch velgen een sensatie om te zien en te rijden!!
= Bedrijfsinformatie =
Alle inruil bespreekbaar. Afleverkosten €250. Wij staan garant voor onze auto s, vandaar dat alle aankoopkeuringen uiteraard zijn toegestaan.
Kmstand wordt, net zoals alle andere voertuigen uit de voorraad, schriftelijk gegarandeerd.
U kunt deze auto alleen op afspraak komen bekijken op werkdagen tussen 09.00 tot 18.00uur. Zaterdag van 09.00 tot 15.00uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.