Bouwjaar | 04-10-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
€ 34.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 145.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hot Hatch Automobiles B.V. |
Contactpersoon | Verkoop |
Adres | De Lange Ring 21 |
Postcode | 1761 AS |
Plaats | Anna Paulowna |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14750927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hothatch.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2013 - aug 2018
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 195 x 146 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.890 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.540 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 559 - € 599 per kwartaal
Italiaans raspaardje, de souplesse en het rijgenot van een echte Italiaan met de efficiëntie van een Duitse auto. Wat een genot om met zo'n auto te rijden.
Wij bieden deze auto aan met standaard 12 mnd Autotrust garantie zodat u zorgeloos kunt genieten van uw droom auto.
U ziet dat dit wel een BTW auto en en tevens ruilen wij uw huidige auto graag in.
Neem snel contact met ons op, in deze hectische tijd gaan dit soort auto's snel van de hand dus wees er op tijd bij.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn DE merk onafhankelijke auto importeur van Nederland. Voor alle auto's op onze site kunnen wij u ook een passend lease of financiering voorstel doen.
Levertijden zijn snel en in overleg. Onze voorraad aangeduid met "Europe Select" zijn onderweg of staan op voorraad bij onze partners in Europa. Voor deze auto's geld dat deze doorgaans met 14 dagen rijden na getekende koop/lease contract. Indien de auto niet helemaal de gewenste uitvoering is, plaats een zoekopdracht middels de link "zoek een auto op maat" op onze website. We hebben keuze uit meer dan 40.000 auto's bij onze partners in Europa. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.