Bouwjaar | 01-02-1994 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.014 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-1994 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.014 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Classic Car Auctions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthony Fokkerweg 7 |
Postcode | 1422 AE |
Plaats | Uithoorn |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 2101201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.classiccar-auctions.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Classic Car Auctions veilt in opdracht van Cool Classic Club diverse Classics, Sports Cars en Collectibles.
LET OP: DEZE AUTO WORDT ONLINE GEVEILD DOOR CLASSIC CAR AUCTIONS. HET VERMELDE BEDRAG IS HET STARTBEDRAG. BIEDEN BEGINT VANAF ? 5.000,-. ER ZIJN DIVERSE KIJKDAGEN VAN DE COOL CLASSIC CLUB - CLASSIC en SPORTS CARS. OP VRIJDAG 29 MAART 2024 ZAL OM 17:00 UUR DE ONLINE VEILING VAN START GAAN. KIJK VOOR MEER INFORMATIE, KIJKDAGEN EN ALLE OVERIGE KAVELS OP ONZE WEBSITE: WWW.CLASSICCAR-AUCTIONS.COM. DE VEILING SLUIT OP WOENSDAG 17 APRIL 2024 VANAF 20:00 UUR.
MAAK VANDAAG NOG EEN ACCOUNT AAN OP DE WEBSITE EN START MET BIEDEN!
Locatie:
Energiestraat 3
1411 AN Naarden
Nederland
Kijkdagen:
Zie onze website voor actuele data.
Uw auto(�s) inbrengen in een volgende veiling, of een collectie veilen op uw locatie? Neem contact op via info@classiccar-auctions / www.classiccar-auctions.com / +31 (0)20 210 1201.
Als extra service bieden wij aan om binnen Nederland voor ?195,- (incl. BTW) de gewonnen auto te bezorgen. Mocht u in het buitenland wonen, dan gaan we in overleg een transport regelen tegen een zo scherp mogelijk tarief.
Bekijk ook onze andere advertenties.
�
This car will be part of an online auction on location in Naarden. Bidding starts at ? 5.000,-. There will be various viewing days in Naarden. The online auction will start on Friday 29 March 2024 and will close on Wednesday 17 April 2024 from 20.00 hours. For more information and the other lots look on our website www.classiccar-auctions.com.
�
Dieses Auto wird Teil einer Online-Auktion vor Ort in Naarden sein. Das Gebot beginnt bei ? 5.000,-. Es wird verschiedene Besichtigungstage in Naarden geben. Die Online-Auktion beginnt am Freitag, 29. MÃ?rz 2024 und endet am Mittwoch, 17. April 2024 ab 20.00 Uhr. Weitere Informationen und die anderen Lose finden Sie auf unserer Website www.classiccar-auctions.com.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.