Bouwjaar | 16-10-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.355 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 243 kW (331 pk) |
€ 32.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.355 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 243 kW (331 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | C and D Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anthonie Van Leeuwenhoekweg 27 |
Postcode | 2408 AL |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21863839 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.canddautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/50 R19
Bandenmaat achter: 275/50 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 263 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 195 x 146 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.825 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.450 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 223 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Nu afgeprijsd uit prive collectie,ivm binnenkomst nieuw speeltje ,alle keuringen toegestaan op deze fonkelnieuwe ghibi bi turbo uit 2014
Wat een plaatje is dit in passionblue metallic in combinatie met cognac bruin electr en verwarmbaar leder.
Nagenoeg alle opties uit t boekje er op dus zwarte alcantara binnenhemel met schuifkanteldak,
privacy glas achterin
Gloednieuwe 19 inch sportvelgen in gungrey en pirelli p zero banden en rode remmerij
Af fabriek sportstand met daarbij extra nog met afst bed open kleppen systeem niet te wel maserati geluid,komt wel iets aanrijden.
Hoogglans zwarte grille
2x orig keyless sleutels
Bi xenon en led voor en achter
Gehele onderhouds history dmv orig onderhoudsboekjes vanaf nieuw aanwezig
Carbon accenten interieur in combinatie met donker hout inleg
Schakel flippers aan t stuur
Groot zeer uitgebreid navi media toutscreen scherm
Auto verkoopt zich zelf verder aan de eerste echte liefhebber die m ziet,hoort,en mag rijden.
Beperkte inruil tegen handelswaarde mogenlijk aangezien auto niet van ons is.
= Bedrijfsinformatie =
AANWEZIG OP AFPRAAK VOOR U OP:
ANTHONIE VAN LEEUWENHOEKWEG 27
2408AL ALPHEN AAN DEN RIJN
06-21863839
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.