Bouwjaar | 02-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.113 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 242 kW (330 pk) |
€ 104.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.113 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 242 kW (330 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Hooff Handelsonderneming B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tongerloostraat 28 |
Postcode | 5154 PH |
Plaats | Elshout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 380054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhooffbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 195 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.902 kg
Laadvermogen: 658 kg
GVW: 2.560 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Maserati Grecale Modena
Nero Tempesta metallic - zwart leder
Prachtige in nieuwstaat verkerende Maserati Grecale Modena. Dus de 2 liter Turbo variant met 330 pk en in de luxe Modena uitvoering.
Wat een plaat van een auto, design en emotie is altijd van hoog niveau bij de Italianen.
Compleet uitgerust:
- Adaptieve cruise controle
- Afneembare trekhaak (2.300 kg trekgewicht)
- Dodehoek assistent
- Driver Assistance Pack
- Draadloze telefoon lader
- Surround View Camera
- Matte houtafwerking
- Head-up display
- Zwarte uitlaateinden
- Roofrails in zwart
- Sonus Faber geluidssysteem
- Full Premium leather
- Verwarmde en geventileerde sportstoelen
- Gestikt Maserati logo op hoofdsteunen
- Warmtewerende voorruit
- Privacy Glass
- 21 inch lichtmetaal gepolijst
- Elektrische achterklep
- Keyless Entry
- Glazen panoramadak
- RVS Sportpedalen
- et cetera
Bel of mail voor meer informatie.
www.vanhooffbv.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Grecale | Een brave macho
SUV's zijn onwaarschijnlijk populair. Daarom introduceerde Maserati zo'n vijf jaar geleden zijn eerste SUV. De "Levante" werd al snel zo populair, dat deze grote SUV inmiddels ruim de helft van alle verkopen van Maserati voor zijn rekening neemt. Om dat succes nog verder uit te breiden komt Maserati nu met een minder grote SUV: de Grecale. Is ook een compacte Maserati een echte Maserati?
De Grecale is een SUV die voor Maserati-begrippen ongebruikelijk degelijk en verstandig is, zeker als hybride. Het compromisloos sportieve weggedrag maakt hem juist tot een echte Maserati.
Plus
- uitgesproken sportief karakter
- subliem audiosysteem van Sonus Faber
Min
- minder onderscheidend van andere merken dan voorheen
- matige beenruimte achterin
Conclusie
Is ook het instapmodel van Maserati een echte Maserati? Ja en nee. Met hybridemotor is de Grecale ontegenzeglijk snel, maar ook een tikkeltje braaf. Dat zit in de prestaties, almede in het karakter en geluid van de motor. Het onderstel, de remmen en de besturing zijn juist uitgesproken sportief, maar niet sportiever dan snelle SUV's van de concurrentie.
In vergelijking met traditionele Maserati's ontbreekt het de Grecale aan een extravagant karakter, eigenzinnigheid en durf. Dankzij de uitmuntende rijeigenschappen geeft de Grecale wel het gevoel van superioriteit dat bij Maserati hoort, maar vanwege de degelijke opzet ontbreekt de exclusiviteit. De Grecale is daarmee als een brave macho: wel het imago, maar niet de bravoure. Dat klinkt misschien negatief, maar het is ook een kans om voor het eerst voor een Maserati te kiezen met het gevoel én het verstand.