Maserati Quattroporte 3.0 S Q4 Dealerauto/NL-Auto

€ 49.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-02-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.982 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 300 kW (409 pk)

Maserati Quattroporte 3.0 S Q4 Dealerauto/NL-Auto


€ 49.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-02-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.982 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 300 kW (409 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bema Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Amsterdamseweg 151
Postcode 3812 RR
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53165574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bemaautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 283 km/u

Maten
Lengte: 526 cm
Wielbasis: 317 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.955 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 2.540 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 246 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,2 mg/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard

Henri en Herman Exclusive is met ingang van maart 2021 verder gegaan als Bema Automotive. Dat is een label dat is ontstaan in 1982 toen Willem de Vries de aandelen kocht van Piet Nefkens van Automobielbedrijf Henri Nefkens BV. De toenmalige BV van de Vries heette toen Bema en die naam hebben we weer ingevoerd als onze nieuwe handelsnaam . Sinds 2010 voeren we naast Opel tevens het importschap van Cadillac en Corvette in Nederland. De laatste 10 jaar mocht Henri en Herman Exclusive (voorheen Nefkens GM) namens GM de distributie verzorgen van deze echte Amerikaanse topproducten in Nederland. Helaas is er door de strengere milieueisen in Europa een versobering van het aanbod van modellen doorgevoerd. Op dit moment lijkt het erop dat we alleen de Cadillac XT4, de Cadillac Escalade en op kleine schaal de Corvette C8 zullen krijgen (2021). Daarom hebben we onze focus verlegt en naast deze nieuwe auto's een steeds wisselend aanbod van aparte, bij voorkeur Amerikaanse auto's. We zoeken continu naar alle soorten modellen en uitvoeringen en alle bouwjaren. Of het nou om een aparte oldtimer gaat of een model dat verder niet verkrijgbaar is in Europa, als het er niet is kunnen we het voor u regelen. Import, kenteken afhandeling, we nemen u alles voor u uit handen. Ook gaan we ons wat meer richten op de verkoop van Amerikaanse Pick Ups. Check daarom regelmatig onze website of ons Instagram account. Graag tot ziens bij Bema Automotive!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Maserati Quattroporte | Een wereld van verschil

Alle grote sedans in het topsegment zijn grofweg hetzelfde. Ze streven allemaal naar maximaal comfort door een grote afstand te scheppen tussen de inzittenden en de techniek. Daarom zoeven ze bijna onhoorbaar over de weg en zijn ze als een luxe cocon voor de bevoorrechte inzittenden. Maar het kan ook anders! Dat bewijst de Maserati Quattroporte.

Autotest | Maserati Quattroporte Een wereld van verschil

De Maserati Quattroporte is een grote sedan in het topsegment. De Quattroporte is niet bedoeld auto met chauffeur, maar is dankzij de sportwagen-techniek van Maserati bedoeld als ultieme rijdersauto.

Plus

  • bovengemiddeld veel rijplezier
  • exclusief en bevoorrecht gevoel
  • concurrerend qua prijs en uitstoot

Min

  • minder comfortabel dan concurrenten
  • beperkte hoofdruimte
  • weinig luxe achterin

Conclusie

Er is een wereld van verschil tussen de Maserati Quattroporte en grote sedans in het topsegment van andere merken. Die laatste zijn meestal gericht op comfort en gebruik als auto met chauffeur. De Maserati Quattroporte daarentegen is een droomauto die bedoeld is om zelf mee te rijden.

Het verschil begint met de vormgeving en simpelweg de exclusiviteit die hoort bij het merk Maserati. Het belangrijkste zijn echter de rijeigenschappen. De Quattroporte is overduidelijk het product van een sportwagenfabrikant en daarom is de band tussen bestuurder en techniek veel sterker dan gebruikelijk. Dat zorgt voor een compleet andere ervaring, terwijl het comfort op de lange afstand zeker niet vergeten is.

Deel deze advertentie