Bouwjaar | 28-08-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
€ 34.650,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oostendorp Helmond BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Varenschut 5 |
Postcode | 5705 DK |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 561221 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oostendorp-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 446 x 180 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.963 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Fabrieksgarantie (inbegrepen): Dit voertuig wordt afgeleverd met de standaard fabrieksgarantie. Vraag onze verkoopadviseurs voor meer informatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Bovag garantie 12 maanden (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Fabrieksgarantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Overige informatie
Basiskleur: wit / grijs
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Dit betreft een rijdende demo, die daardoor niet altijd aanwezig is en een oplopende kilometerstand heeft. Neem vooraf even contact op voor beschikbaarheid en de actuele kilometerstand.
Bij het ontwerpen van de Mazda 3 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. De lederen bekleding geeft het interieur een hoogwaardige uitstraling. De stoelverwarming maakt het interieur snel behaaglijk op koude dagen. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, snelheidsbegrenzer, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Muziek luisteren onderweg was nog nooit zo?n genoegen! Het high performance audiosysteem levert een unieke geluidservaring. Kabelkluwens en stekkerslingers van smartphones zijn hier niet aan de orde. De draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons maakt opladen strak, simpel en snel. Uiteraard is dit systeem ook voorzien van: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Mazda heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Een extra veiligheidsoptie is aanwezig in de vorm
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.