Bouwjaar | 07-01-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2015
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.315 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Standaard (zonder meerprijs): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden)
Let op; deze auto verwachten wij in mei 2024 binnen te krijgen.
Nieuw origineel door autobedrijf Bruggink geleverde Mazda 6 aantoonbaar (DSR is vrij ter inzage) goed volgens fabrieksvoorschriften onderhouden.
Kosten rijklaar maken t.w.v. € 650,- zijn nog niet in de vraagprijs begrepen.
Auto is voorzien van een vaste trekhaak.
Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.
Onze auto's worden zo zorgvuldig mogelijk geadverteerd. Fouten zijn echter nooit uitgesloten, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.