Bouwjaar | 17-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.350 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.350 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's bij Verheij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 95 |
Postcode | 2984 AC |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14555698 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bijverheij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Referentienummer: MA2023
Technische informatie
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 63 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 287 cm
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieurkleur: Antraciet leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie: Deze auto is in de fabrieksgarantie. De auto wordt afgeleverd incl. poets- en reinigingsbeurt, tenaamstellen voertuig en algehele controle.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1230 min
Bij de bouw van de Mazda CX-60 wordt niets aan het toeval overgelaten. Vandaar dat hier een auto staat die in optimale conditie verkeert. Deze Mazda CX-60 is voorzien van een hybride motor en gebruikt dus zowel brandstof als elektriciteit. Dat betekent zuinige kilometers en toch maximale prestaties. Wat trekt u meer aan: een lederen interieur of een elektrisch bedienbare achterklep? Wacht, u hoeft niet te kiezen. Deze auto heeft het allebei! Dankzij de stoelverwarming, verwarmbare achterbank en het verwarmbare stuur in deze auto, krijgt het begrip rijcomfort een nieuwe betekenis. Tot de uitrusting behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Alle benodigde informatie helder in beeld: het digitale dashboard is een geweldige rijhulp. Elk van de vier camera's op deze auto draagt bij aan het creëren van een onbelemmerd uitzicht van 360 graden rondom de auto. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Een aanhanger of caravan kan ook mee, dankzij de elektrisch inklapbare trekhaak. Natuurlijk behoren dashboard met spraakbediening, premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control en draadloos opladen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Deze Mazda is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. U hoeft onderweg uw hoofd nooit te draaien of uw blik te verplaatsen om dashboard-info af te lezen. De head-up display projecteer
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.